خبرگزاری کار ایران

سرپرست کنترل کیفی نورد ذوب آهن عنوان کرد:

محصولات ذوب آهن، قابلیت صادرات به کلیه نقاط دنیا را دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۰۱۸

کلیه محصولات ذوب آهن اصفهان بر اساس عالی‌ترین استانداردهای معتبر بین المللی و یا استاندارد‌های مورد توافق با کارخانه، قابلیت صادرات به اقصی نقاط دنیا را داراست.

سرپرست کنترل کیفی کل نورد ذوب آهن اصفهان گفت: کلیه محصولات ذوب آهن اصفهان بر اساس عالی‌ترین استانداردهای معتبر بین المللی نظیر ASTM، DIN، BS۴۴۴۹ و یا استاندارد‌های مورد توافق با کارخانه، قابلیت صادرات به اقصی نقاط دنیا(اروپا، آسیا و…) را داراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علیرضا نادعلی ادامه داد: تولید ریل در کلاس‌های UIC۶۰ و U۳۳ نیز ازمحصولات آتی کارخانه است که با تمهیدات انجام شده وحمایت همه جانبه مدیریت عامل و سایر مسئولین کارخانه و با همکاری کلیه قسمت‌های بهره بردار و پشتیبانی، به زودی و به طور کامل محقق خواهد شد.

نادعلی گفت: این بخش با ۱۰۷ نفر پرسنل کنترل کیفی کلیه تولیدات نورد را به شرح زیر بر عهده دارد: مقاطع ساختمانی، میلگردهای ساده صنعتی و چهارگوش.

سرپرست کنترل کیفی کل نورد یاد آور شد: بخش صادرات بر اساس توانمندی‌های موجود و جهت محقق شدن تولیدات با کیفیت بسیار بالا و مطلوب از استاندارد‌های مدیریت کیفیت و تضمین کیفیت سری ISO ۹۰۰۱، محیط زیست سری ISO ۱۴۰۰۱، ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS ۱۸۰۰۱، مدیریت کیفیت – راهنمایی‌هایی برای آموزش سری ISO ۱۰۰۱۵، مدیریت کیفیت – آزمایشگاه ISO۱۷۰۲۵ بهره می‌گیرد.

ضمن اینکه کلیه محصولات فوق بر اساس عالیترین استانداردهای معتبر بین المللی نظیر ASTM، DIN، BS۴۴۴۹ و یا استاندارد‌های مورد توافق با کارخانه، قابلیت صادرات به اقصی نقاط دنیا(اروپا، آسیا و…) را داراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز