خبرگزاری کار ایران

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمراصفهان:

تزریق کلیه واکسن‌های مورد نیازبرای مسافران خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۰۵۰

سامانه پاسخگویی تلفنی دارویی جمعیت هلال احمر بشماره۳۶۱۱۲در داروخانه مرکزاصفهان راه اندازی شد متقاضیان می‌توانند اطلاعات دارویی خود را از این سامانه دریافت کنند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه به تازگی با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان سایر واکسن‌ها نیز در اختیار مرکز توانبخشی هلال احمر اصفهان قرار گرفته است، گفت: با این اقدام مسافران کشورهای خارجی دیگر سر درگم نخواهند بود و می‌توانند از این طریق این مرکزتزریق واکسن انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ا صفهان، علیزاده، در نشست خبری به مناسبت هفته ایمنی و کاهش بلایای طبیعی، با بیان اینکه در گذشته افراد برای دریافت این واکسن‌ها مجبور به رجوع به مراکز دیگر بودند، ادامه داد: هم اکنون با مراجعه به مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان امکان ترزیق همه واکسن‌های مورد نیاز برای مسافرین وجود دارد.

وی گفت: همچنین در حال حاضر تزریق واکسن آنفولانزا و هپاتیت برای تمام افراد نیازمند به این واکسن وجود دارد و کمبودی در خصوص تعداد این واکسن‌ها نداریم.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکید کرد: واکسیناسیون حجاج، زائرین عتبات عالیات نیز از دیگر خدمات انجام شده در این مرکز است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز از راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی دارویی این جمعیت در داروخانه مرکز خبر داد و گفت: این سامانه به شماره ۳۶۱۱۲ در اختیار تمام افرادی است که می‌خواهند از اطلاعات دارویی و وجود داروی مورد نیاز خود در داروخانه هلال احمر مطلع شوند.

وی بیان داشت: داروخانه جمعیت هلال احمر استان اصفهانی یکی از داروخانه‌های مرجع دارویی است که با حضور مستمر کار‌شناسان بیمه در این مرکز، مراجعین برای دریافت داروی خود دیگر سرگردان نیستند.

علیزاده، با اشاره به اینکه برای نخستین بار در استان اصفهان خدمات توانبخشی برای بیماران مبتلا به سکته مغزی از سوی مرکز توانبخشی تحت پوشش هلال احمر استان انجام گرفت اظهار داشت: در مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان این خدمات به بیماران سکته مغزی با حداقل قیمت‌ها انجام می‌گیرد. همچنین درمانگاه تخصصی گوش، حلق و بینی، طب فیزیکی و جراحی مغز و اعصاب و مشاوره از دیگر خدمات ارائه شده و بخش‌های این مرکز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز