خبرگزاری کار ایران

تشکیل کارگروه ارتقا سطح خدمات سفر در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۰۸

چگونگی استفاده از نرم افزار صدور صورت وضعیت مسافری و استعلام کارت هوشمند رانندگان و ناوگان، فروش اینترتی بلیط و فرسودگی ناوگان در کارگروه ارتقا سطح خدمات سفر، مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در جلسه کارگروه ارتقا سطح خدمات سفر با تاکید بر نظارت و کنترل تشکل‌ها بر شرکت‌های حمل و نقل در راستای سرویس دهی مناسب و به دنبال آن کاهش شکایات گفت: رسیدگی به شکایت‌ها با جدیت پیگیری و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ باقر کیانی با اشاره به مشکلات حمل و نقل استان در رابطه با استفاده از نرم افزار صدور صورت وضعیت مسافری واستعلام کارت هوشمند رانندگان و ناوگان، فروش اینترتی بلیط و فرسودگی ناوگان گفت: برگزاری نشست‌های فیمابین کانون شرکتهای مسافربری با انجمن‌ها و همچنین انجمن‌ها با شرکت‌های تحت پوشش به منظور تبیین دستور العمل‌ها، قوانین و انجام هماهنگی‌های لازم می‌تواند به رفع بسیاری از مشکلات کمک کند.

کیانی با اشاره به اینکه پلیس استان گزارش‌هایی از تخلفات اتوبوس‌های مسافربری به این اداره کل ارائه کرده است گفت: عدم تاخیر در حرکت اتوبوس‌ها، رعایت وقت نماز و تکریم مسافران از مهمترین وظایف مدیران شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان اتوبوس‌های بین شهری است و شرکت‌های حمل و نقل موظفند بر عملکرد صحیح رانندگان نظارت بیشتری داشته باشند.

لازم بذکر است کارگروه ارتقا سطح خدمات سفر با حضور رئیس کانون شرکت‌های حمل و نقل و مسافر، رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان به منظور رسیدگی ارتقا سطح خدمات شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان اصفهان تشکیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز