خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد:

اسیدپاشی به دلیل بدحجابی صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۲۰

مردم اصفهان به شایعاتی که در شبکه‌ها و اجتماعات مختلف در رابطه با اسید پاشی شنیده می‌شود توجه نکنند.

فرمانده انتظامی اصفهان با تشریح جزئیات اسیدپاشی در استان، گفت: احتمال می‌رود، فرد اسیدپاش دارای شخصیت ضداجتماعی بوده و با انگیزه شخصی این کار را کرده است و شایعات مبنی بر بدحجابی صحت ندارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ سردار عبدالرضا آقاخانی در رابطه با ماجرای اسیدپاشی در اصفهان، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون چهار مورد اسیدپاشی در اصفهان رخ داده است که به دلیل اینکه عدم آسیب جدی و عدم پیگیری در سیستم نیروی انتظامی و قضایی داشته، انعکاس خاصی نداشته است.

وی با بیان اینکه مورد آخر اسیدپاشی منجر به آسیب دیدن یک خانم شده است و این موجب ایجاد حساسیت در بین مردم شد، ادامه داد: اما یافته‌های پلیس نشان می‌دهد که فرد اسیدپاش احتمالاً از یک شخصیت ضداجتماعی رنج می‌برد و با انگیزه مشخص و در یک فرصت مناسب با پاشیدن اسید، متواری شده است.

سردار آقاخانی افزود: بعضا دیده می‌شود که افراد مختلفی در شبکه‌ها و اجتماعات مختلف، شایعاتی را پراکنده می‌کنند لذا انتظار ما از مردم خوب و متدین اصفهان این است که به شایعات توجه نکنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه حساسیت پلیس نسبت به این موضوع، چندین برابر حساسیت مردم است، تصریح کرد: در این زمینه، برنامه ریزی‌های خاص و ویژه‌ای در دستور کار پلیس قرار دارد و انشالله به زودی به نتیجه خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز