خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی در نجف آباد:

حوادثاسید پاشی اصفهان مشابه فتنه سال ۸۸ است

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۸۳۹

حوادثامروز اصفهان مشابه آنچه در فتنه سال ۸۸ اتفاق افتاد و طی آن عوامل آنها با انجام برخی اعمال، آن را به نیروهای ارزشی و مومن نسبت داده و رسانه‌های آنان نیز بادامن زدن به آن سعی در تنش آفرینی و القای ناامنی در کشور داشتند.

فرمانده بسیج کشور گفت: دشمن به دلیل شکست سنگینی که از تفکر انقلاب اسلامی خورده، در شرایط کنونی به جنگ و توطئه شدید فرهنگی و اعتقادی روی آورده و در این مسیر از رسانه های گروهی به صورت گسترده استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سردارمحمد رضا نقدی؛ درمراسم اختتامیه اجلاسیه ملی سرداران و۲۵۰۰شهد نجف آباد با اشاره به اینکه امروز خون شهیدان ما در فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران با سرعت زمینه ساز پیروزی ملت های مختلف شده که کشورهایی مانند عراق، افعانستان، لبنان و یمن بخشی از این صحنه های درخشان ظفر یافتن تفکر انقلاب اسلامی است. ادامه داد: در شرایط سخت امروز که در کنار تمامی فشارهای اقتصادی، سیاسی و امنیتی دشمن بر علیه ملت ایران برخی زمزمه سازش و کنار آمدن با مستکبران را جهت کاستن از چنین حملات و توطئه‌هایی را مطرح می‌کنند باید راه درست پیدا کرده و به سراغ خود شهدا برویم.

وی گفت: پاسخ چنین سوالاتی را باید از امثال شهید حاج احمد کاظمی پرسید که با دست خالی در برابر دشمنان این ملت ایستادگی کرد، باید ازکسی مثل شهید محمد منتظری سوال کرد که سخت ترین شرایط زندانهای مخوف رژیم پهلوی را قدرتمندانه تحمل کرد و یا باید از شهدای تامین امنیت کردستان سوال کرد که بعضا روزانه دهها نفر را تقدیم این راه می کردند.

نقدی، با اشاره به طرح موضوعاتی مانند قرار گرفتن کشور در شرایط شعب ابی طالب و یا القای فضای ناامنی به دلیل چند مورد اسید پاشی عوامل خود فروخته در سطح کشور ادامه داد: برخی مدعی اند برای کاهش فشار دشمن در عرصه های مختلف، چاره ای جز تعامل با آنها و کوتاه آمدن در برابرشان نداریم ولی واقعیت این است که این ملت سخت تر از این شرایط را در طول سه دهه اخیر تحمل و گذرانده و هیچ گاه حاضر به تسلیم در برابر آنها نشده و در آینده نیز این امر تکرار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج کشورادامه داد: حوادثامروز اصفهان مشابه آنچه که درفتنه سال ۸۸ اتفاق افتاد و طی آن عوامل آنها با انجام برخی اعمال، آن را به نیروهای ارزشی و مومن نسبت داده و رسانه های آنان نیز بادامن زدن به آن سعی در تنش آفرینی و القای ناامنی درکشور داشتند.

وی لزوم دفع شیطنت های دشمن درعرصه های مختلف دیگررا مورد تاکید قرارداد وافزود: ایجاد تفرقه و دو دستگی از جمله پر کاربردترین اقدامات دشمن در این عرصه است که در شهر نجف آباد نیز بارها از این حربه استفاده کرده اند ولی به قول مقام معظم رهبری چنین جریان سازی هایی هیچ گاه در مورد مردم شهید پرور این شهرستان موفق نخواهد بود.

نقدی افزود: نجف آباد همواره در سالهای انقلاب و دفاع مقدس الگوی دیگر نقاط کشور بوده و امید می رود در صحنه جدید جنگ فرهنگی نیز مردم این دیار باز هم خط شکن بوده و با برگزاری برنامه هایی مانند این اجلاسیه بتوان گام های موثر تری در این مسیر بردارند.

وی بیان داشت: نزدیک بودن آخرین دوران حیات رژیم صهیونست ها و به شماره افتادن آخرین نفس های صهیونیست ها در کنار دعا برای عملی شدن قول ایستادگی در مسیر آزاد سازی قدس در برابر شهدا و آرزوی اقامه نماز در قدس به امامت مقام معظم رهبری آخرین بخش های سخنان فرمانده سازمان بسیج کشور را تشکیل میداد.

حائز اهمیت است در پایان این مراسم، پخش کلیپ سرداران شهید نجف آباد به کارگردانی مهدی عبدالهی، اجرای مراسم نمادین حمل قرآن توسط دانش آموزان دختر، نمایش کلیپ دانش آموزان و معلمان ساخته شده توسط یداله عابدی، اجرای سرود ویژه نجف آباد توسط استاد گلریز و اجرای گروه سرود ۱۰۰ نفره دانش آموزان مدرسه شاهد امام علی(ع) بخش های دیگری از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام و المسلمین حسناتی امام جمعه نجف آباد، مراسم اختتامیه اجلاسیه شهدا را تشکیل میداد.

اجرای گروه سرود مدرسه راهنمایی نمونه دولتی شهید احسانی اصفهان با عنوان " یا حسین " که با مشارکت چهل نفر از دانش آموزان اول راهنمایی این مجموعه از اول مهر ماه برای آماده سازی آن تلاش کرده اند، دیگر قسمت برنامه اختتامیه بود که با استقبال بسیار خوب حاضرین نیز مواجه شد.

علاوه بر حسناتی امام جمعه نجف آباد، ابوترابی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جعفری نژاد فرمانده نیروی انتظامی، آقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و تعدادی از اعضاء شورای شهر نجف آباد تعداد دیگری از مسئولان حاضر در این جلسه را تشکیل می‌دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز