خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان و ادارت ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر اصفهان:

برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در باب ترویج احیاء امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۸۸۷

متاسفانه هم اکنون شاهد آن هستیم که شوراهای امر به معروف در بسیاری از ادارات و دستگاه‌های اجرایی شناخته شده نیست، این مسئله، یک ضعف است و باید رئیس شورای امر به معروف و نهی ازمنکر برای کارکنان و حتی مردم به تبیین جایگاه، اهداف و برنامه‌های این شورا همت گمارد.

معاون سازمان و ادارت ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان، در گردهمایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارت و سازمان‌های اصفهان که ۳۰ مهرماه به میزبانی شورای امربه معروف و نهی از منکر عمران شهر بهارستان برگزار شد، گفت: درهفته امر به معروف و نهی از منکرلازم است فضا سازی سازی تبلیغی و فرهنگی در سطح ادارت به خوبی صورت گیرد چرا که با آغاز هفته محرم این فریضه مهم اغلب به حاشیه رفته و مورد مظلومیت واقع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، خطاب به شرکت کنندگان در این همایش به این موضوع تاکید داشت: نیابد به واسطه ماه محرم و عزاداری‌ها، رکن مهم و واجبی چون امر به معروف و نهی از منکر مغفول واقع شود و باید این موضوع برای مردم بخوبی تبیین شود و در این زمان که همه برای حضرت ابا عبدا… عزاداری می‌کنند، بدانند امام حسین(ع) فلسفه قیام خود را امر به معروف و اصلاح امت جدش رسول خدا بیان فرموده است.

وی بیان داشت: باید در این هفته و ماه محرم به هدف اصلی که‌‌ همان احیاء امر به معروف و نهی از منکر است بیشتر پرداخته شود، متاسفانه هم اکنون شاهد آن هستیم که شورای امر به معروف دربسیاری ازدستگاه‌ها شناخته شده نیست، این مسئله یک ضعف است و باید رئیس شورای امر به معروف و نهی ازمنکر برای کارکنان و حتی مردم به تبیین جایگاه، اهداف و برنامه‌های این شورا همت گمارد.

معاون سازمان و ادارت ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکرشهرستان اصفهان، اظهار داشت: به مناسبت هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر در ۱۴ اداره برنامه‌های خاص ویژه امر به معروف و نهی از منکر درنظر گرفته شده است که شهرداری و دستگاه‌های مرتبط با آن، صداو سیما، دانشگاه‌ها و مدارس وظیفه دارند در این راستا بیش از پیش و موثرترعمل کند.

وی تاکید کرد: در این هفته دبیران شورای امر به معروف دانشگاه‌ها نیز بایستی برنامه‌های ویژه‌ای در قالب برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی جهت احیاء امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

در پایان این جلسه از روسای شورهای امر به معروف و نهی از منکر برخی دستگاههای فعال شهرستان به همراه لوح یابد بود، تندیس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز