خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اصفهان خبر داد:

کاهش ۱۱ درصدی سرقت در خمینی شهر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۵۶

با اجرای طرح قرارگاه مبارزه با سرقت استان اصفهان و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس شهرستان خمینی شهر، میزان وقوع سرقت دراین شهرستان ۱۱ درصد کاهش یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اصفهان گفت: در یک ماه گذشته با اجرای طرح‌های ویژه در قرارگاه مبارزه با سرقت و اقدامات تخصصی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم، میزان وقوع سرقت ۱۱ درصد کاهش داشته که در این میان سرقت اماکن خصوصی، اتومبیل و موتورسیکلت به ترتیب با۴۱،۲۰ و ۳۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز کاهش داشته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ احمدی با اشاره به افزایش ۴ درصدی کشف انواع سرقت، افزود: در این رابطه با کشف ۲۵۰ درصدی سرقت احشام، رشد۶۳درصدی کشف سرقت اماکن خصوصی، افزایش کشف ۷۰۰درصدی سرقت مغازه و رشد ۴۰درصدی کشف سرقت منزل نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بودیم که خوشبختانه با جدیت و قاطعیت ماموران سارقانی که در این سرقت‌ها دست داشتند نیز دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر، امنیت را مهم‌ترین شاخصه و زیر ساخت فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: پلیس به دنبال این است تا با پیشگیری و کاهش سرقت‌های خرد امنیت و احساس امنیت را در جامعه به صورت مطلوب ایجاد کرده و زمینه فعالیت روزمره مردم را در سایه امنیت و آرامش را فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز