خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش اصفهان خبر داد:

تجمع بزرگ دانش آموزان اصفهانی مقارن با روز دانش آموز در گلستان شهدا

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۷۰۳

همزمان با ۱۳ آبان و عاشورای حسینی(ع) ۱۵ هزار نفرازدانش‌آموزان اصفهانی در روز مبارزه با استکبار جهانی درگلستان شهدای اصفهان تجمع می‌کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به هم‌زمانی ۱۳ آبان و عاشورای حسینی(ع) گفت: با هماهنگی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مراسم راهپیمائی ۱۱ آبان ماه برگزار می‌شود و تجمع بزرگ دانش‌آموزان نیز با حضور ۱۵ هزار دانش‌آموز، ۲ هزار دانشجو، طلاب و روحانیون و هیئت‌های مذهبی در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدجواد پورحسین در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه یکی از محورهای آموزش و پرورش، تشکل‌های دانش‌آموزی بوده، بیان داشت: سازمان دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‌آموزی و بسیج دانش‌آموزی در این روز با صدور بیانیه‌ای مشترک انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ماهیت دینی دارند و برگرفته از آموزه‌های دینی بوده و همواره اسلام ناب را مدنظر قرار داده است، ادامه داد: سخنان امام راحل، پیرامون اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکائی نشان می‌دهد، قبل از انقلاب اسلامی، این دشمنی‌ها وجود داشته و در ۳ رخداد بزرگ ۱۳ آبان نیز، وجه مشترک آن‌ها دشمن‌ستیزی و مبارزه با استکبار بوده و تا زمانی‌که ما از اسلام ناب محمدی(ص) و آموزه‌های دینی دست برنداریم، ستیز و کینه‌جوئی دشمن علیه انقلاب اسلامی وجود دارد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه رسانه‌ها باید در تبیین و شناخت دشمن در جامعه و به ویژه برای نسل جوان ایفای نقش کنند، تصریح کرد: بر اساس مصوبه رسمی آموزش و پرورش، ۳ زنگ رسمی، زنگ شروع سال تحصیلی، ۱۳ آبان زنگ مبارزه با استکبار جهانی و ۱۲ بهمن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس نواخته می‌شود و ۱۳ آبان از روزهای تاثیرگذار بر انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های روز دانش‌آموز برای دانش‌آموزان مقطع ابتدائی گفت: در روز ۱۱ آبان به عنوان روز دانش‌آموز مسابقه نقاشی با موضوع قیام عاشورا، دشمن ستیزی و دانش‌آموزان شهید برگزار می‌شود و در ویژه برنامه صبحگاهی مداری از دانش‌آموزان مقطع ابتدائی تجلیل می‌شود.

پورحسین ادامه داد: همچنین در منطقه ۶ نیز دانش‌آموزان دختر در امام‌زاده ابوالعباس خوراسگان تجمع روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز را برگزار می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز