خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان:

آموزش‌های بازار محور مسیر مطئمنی برای اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۷۴۱

آموزش‌های بازارمحور، مسیر مطئمنی برای اشتغال در کنار آموزش‌های مهارتی است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در بازدید از پروژه سنگ و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تیران و کرون، بابیان اینکه آموزش‌های بازارمحور مسیر مطئمنی برای اشتغال در کنار آموزش‌های مهارتی است، گفت: ظرفیت‌های جدید ایجاد شده جهت آموزش و اشتغال که توسط بخش غیردولتی در این منطقه فراهم شده است، بسیار خرسندیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوطالب جلالی ادامه داد: جهت تسریع و اجرای مناسبت‌تر این آموزش‌ها باهمکاری مشترک شرکت تعاونی مصرف کارکنان اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در یک فضای مطلوب اقدام به برپایی نمایشگاه و فروشگاه محصولات تولیدی مراکز، مربیان و کارآموزان خواهیم کرد.

وی بیان داشت: با اجرای طرح و مدل خوشه سنگ با ظرفیت اشتغال ۷۱۰۰ نفر در ۳ رشته تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، پازل سنگ و مصنوعات سنگ نازک در ۳ منطقه اصفهان، تیران و کرون و علویجه اقدام به بازرسی از این واحد‌ها کرده‌ایم.

جلالی گفت: در این طرح علاوه بر ظرفیت‌های مرکز اسفیدواجان، فضاهایی در شهر تیران و چند روستا از جمله دره بید، قاسم آّباد جهت آموزش بانوان و جوانان منظور شده است که مهارت آموختگان پس از دریافت آموزش‌های لازم به عنوان شغل خانگی شروع به فعالیت خواهند کرد و از تسهیلات صندوق مهرامام رضا(ع) نیز بهره‌مند می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز