خبرگزاری کار ایران

ستاد احیاء امر به معروف شهرستان با همکاری اتاق اصناف برگزار می کند:

دهمین همایش نقش اصناف در احیاء امر به معروف و نهی از منکر در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۱۲۴

دهمین همایش نقش اصناف در احیاء امر به معروف و نهی از منکر درصدد است تا اهمیت نقش اصناف در سعادت جامعه و اهمیت روزی حلال و تاثیر آن را به خوبی برای مردم تبیین نماید.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان از برگزاری دهمین همایش نقش اصناف در احیاء امربه معروف و نهی از منکر در آبان‌ماه امسال خبر داد و گفت: این همایش با هدف احیاء فریضه امربه معروف و نهی از منکر و دخیل کردن اصناف در این هدف بزرگ و الهی با حضورکلیه نمایندگان اصناف در ۱۵ آبانماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدمطهرخو، تاکید کرد: این همایش درصدد است تا اهمیت نقش اصناف در سعادت جامعه و اهمیت روزی حلال و تاثیر آن را به خوبی برای مردم تبیین کند.

وی بیان داشت: در راستای اهمیت نقش فوق العاده‌ای که اصناف در جامعه دارند ضرورت دارد که با همه مبانی امر به معروف و نهی از منکر آشنایی پیدا کنند به همین جهت و با همکاری مدیریت اصناف همایش مشترک ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکربا مسئولین ارشد اصناف از جمله روسای اتحادیه‌های صنفی، مسئولین اماکن نیروی انتظامی، بازرسی اتاق اصناف، بسیج اصناف و جمعی از هیئت رئیسه اتحادیه‌ها برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: هدف والاتری که این همایش دنبال می‌کند، ایجاد حساسیت و انگیزه در بین خانواده بزرگ اصناف برای اقامه و احیاء این واجب الهی است و اینکه استکبار جهانی از راههای مختلف و به ویژه کالاهای مصرفی با هدف سلطهٔ فرهنگی و اقتصادی در حال تلاش گسترده علیه ملت مسلمان است که در این زمینه رسالت اصناف بیش از پیش حساستر و با اهمیت‌تر می‌شود.

دهمین همایش بزرگ نقش اصناف در احیاء امر به معروف و نهی از منکر، ۱۵ آبانماه، ساعت ۱۵ در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف استان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز