خبرگزاری کار ایران

از ۱۵ آبان ماه سال جاری؛

نام نویسی آموزش شهروند الکترونیک، ویژه بانوان در اصفهان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۴۵۴

دوره آموزشی شهروند الکترونیک در قالب ۹ فصل مانند کار با اینترنت، آموزشWORD و بانکداری الکترونیک به مدت ۲۰ ساعت به صورت غیر حضوری ویژه بانوان اصفهانی برگزار می‌شود.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز نام نویسی دوره آموزشی شهروند الکترونیک، ویژه بانوان از ۱۵ ماه جاری، گفت: این دوره آموزشی رایگان است و تمامی بانوان شهر اصفهان می‌توانند به مدت ۲۰ ساعت بصورت غیرحضوری در این دوره آموزشی شرکت کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، نظری زمان نام نویسی دوره آموزشی شهروند الکترونیک، ویژه بانوان را تا ۱۵ آذر اعلام کرد و اظهار داشت: بانوان اصفهانی برای شرکت در دوره آموزشی یاد شده می‌بایست به فرهنگسراهای شهر مراجعه و نام نویسی کنند.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه دوره آموزشی شهروند الکترونیک با همکاری این کمیته و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان(فاوا) برگزار می‌شود، افزود: فقط آزمون پایانی آن بصورت حضوری و در مرکز آموزش(فاوا) برگزار می‌شود و به قبول شدگان گواهی معتبر داده می‌شود.

نظری تصریح کرد: پس از پایان این دوره آموزشی، از بانوانی که در دوره آموزشی شهروند الکترونیک شرکت کرده‌اند و با نمره بالایی قبول شوند، در مراسمی تقدیر خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه دوره آموزشی شهروند الکترونیک، ویژه(بانوان) دومین دوره آموزش مذکور است، ادامه داد: نخستین دوره آموزشی یاد شده ویژه(دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان و کارکنان مدارس) شهر اصفهان اخیرا به اتمام رسید.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان افزود: دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان و کارکنان آموزش و پرورش نواحی شهر اصفهان همچنان می‌توانند به نشانی WWW. LMS. ISFAHAN. IR مراجعه و در این دوره آموزشی نام نویسی کنند.

نظری اذعان داشت: دوره آموزشی مذکور در قالب ۹ فصل همچون کار با اینترنت، آموزشWORD و بانکداری الکترونیک برگزار می‌شود و شهروندان در بین هر فصل آموزشی، مباحثشهروندی را نیز در قالب کلیپ‌های کوتاه شهروندی فرا می‌گیرند.

در نخستین دوره آموزشی شهروند الکترونیک که ویژه(دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان و کارکنان مدارس) شهر اصفهان برگزار شد حدود هشت هزار دانش آموز شرکت کردند که حدود یکهزار نفر آن‌ها در آزمون پایانی قبول شدند و از ۲۵ دانش آموز که در نخستین دوره آموزشی شهروند الکترونیک شرکت کرده‌اند و با نمره بالایی قبول شده‌اند، تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز