خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره یادگیری " تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی " در فولاد مبارکه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۸۷۵

با حضور مدیران و کارشناسان منابع انسانی شرکت‌های ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خراسان، شهرداری اصفهان، سازمان بنادر کشتیرانی دوره یادگیری " تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی " در فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد.

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد مبارکه از برگزاری دوره یک روزه یادگیری «تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی» بنا به درخواست انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی ایران، خبر داد و گفت: این دوره با حضور مدیران و کار‌شناسان منابع انسانی شرکت‌های ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خراسان، شهرداری اصفهان، سازمان بنادر کشتیرانی و چند شرکت دیگر به میزبانی فولادمبارکه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ایرج سلطانی افزود: با توجه به اینکه در سال ۹۲ آموزش شرکت فولاد مبارکه اصفهان موفق به اخذ بالا‌ترین امتیاز و جایزه تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی کشور(ISTD) شد، انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی ایران(وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری) که متولی برگزاری جایزه تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی کشور(ISTD) است، درخواست برگزاری سفر یادگیری یک روزه با موضوع فرآیند ارزیابی و توسعه شایستگی‌های کارکنان را از واحد آموزش فولاد مبارکه کرد.

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی تصریح کرد: در این دوره، ضمن بازدید میهمانان از خطوط تولید شرکت، کلیات رویکرد و نحوه طراحی و تدوین پروفایل شایستگی مشاغل تشریح و سپس الگو‌ها و ابزارهای ارزیابی شایستگی کارکنان در رده‌های شغلی مختلف سازمان توضیح داده شد و با توجه به استقبال خوب شرکت‌کنندگان ضمن تبادل نظر و انتقال دانش و تجربه به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

وی در پایان این دوره، کیفیت محتوای موضوعات، نحوه ارائه مطالب، کاربردی بودن و هماهنگی برگزاری سفر یادگیری، نظرسنجی انجام و میزان رضایتمندی افراد را ۹۱ درصد اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز