خبرگزاری کار ایران

در محور خور طبس رخ داد:

کشته شدن یک خانواده ۶ نفری بر اثر تصادف پراید با تریلی

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۲۷۱

بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه تریلی در محور خور طبس، متأسفانه ۶ نفر جان خود را از دست دادند.

مدیر حوادثو فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: طی تماسی با اتاق فرمان شهرستان خور اعلام شد یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور خور طبس با یک دستگاه تریلی به شدت برخورد کرده و حال جسمی سرنشینان خودرو پراید وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، غفور راستین اظهار داشت: پس از دریافت این حادثه یک واحد امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی ۱۱۵ به همراه دو کار‌شناس فوریت‌های پزشکی شهرستان خور در محل حاضر شدند و پس از بررسی وضعیت مصدومان متوجه شدند که متأسفانه ۶ نفر از سرنشینان خودروی پراید شامل(یک مرد، دو زن و سه کودک) در دم جان خود را از دست داده بودند و یک نفر مصدوم که راننده تریلی بود در محل به صورت سرپایی توسط کار‌شناسان درمان شد.

وی تصریح کرد: همچنین طی تماسی با اتاق فرمان شهرستان نجف‌آباد اعلام شد یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور نجف‌آباد ویلاشهر با جدول به شدت برخورد کرده که حال جسمی سرنشینان خودروی پراید وخیم گزارش شد.

راستین افزود: بر اساس این گزارش، پس از دریافت این حادثه، یک واحد امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی ۱۱۵ به همراه دو کار‌شناس فوریت‌های پزشکی شهرستان نجف‌آباد در محل حاضر شدند و پنج مصدوم حادثه را که شامل دو زن و سه کودک بودند پس از ارائه خدمات اولیه به بیمارستان شهید منتظری شهرستان نجف‌آباد منتقل کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز