خبرگزاری کار ایران

کاهش ریزگردهای اطراف شهراصفهان با جاری شدن زاینده رود

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۳۹۶

ریزگردهای اطراف شهر اصفهان یکی از دلایل آلودگی هواست که با جاری شدن آب در زاینده رود و سیراب شدن زمینهای کشاورزی اطراف اصفهان این مشکل برطرف می شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ریزگردهای اطراف شهر اصفهان یکی از دلایل آلودگی هواست که با جاری شدن آب در زاینده رود و سیراب شدن زمینهای کشاورزی اطراف اصفهان این مشکل برطرف می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس حاج رسولیها، با بیان اینکه باید در تمام جایگاه‌های سوخت، بنزین یورو چهار توزیع شود، اظهار داشت: توزیع این نوع بنزین نیز باعثبهبود هوای شهر اصفهان شد.

وی به تاثیر راه اندازی متروی اصفهان در کاهش آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: قرار است از ابتدای آذر، خط نخست مترو در شمال اصفهان راه اندازی شود.

حاج رسولیها افزود: باید عملیات خط دوم و سوم مترو نیز به زودی آغاز شود.

وی تجهیز ناوگان اتوبوسرانی اصفهان به دو هزار اتوبوس، ۴۰ کیلومتر خط BRT و توجه به معاینه فنی خودروها را از جمله برنامه های مهم برای جلوگیری از آلودگی هوا عنوان کرد.

وی با بیان اینکه جاری شدن آب زاینده رود باعثبه وجود آمدن شور زیادی در بین مردم شده ابراز امیدواری کرد این جریان دائمی باشد.

عضو شورای اسلامی اصفهان با اشاره به روز ۲۵ آبان و تشییع پیکر ۳۷۰ شهید در اصفهان، از شهرداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیریت استان و ارگان های مربوط خواست برای زنده نگه داشتن ۲۵ آبان تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز