خبرگزاری کار ایران

توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان انجام شد:

اجرای برنامه‌های دهه ایمنی در پایانه امیر کبیر اصفهان

کد خبر : ۲۲۲۵۵۹

رئیس پلیس راه استان اصفهان همزمان با دهه ایمنی با رانندگان کامیون در پایانه امیرکبیر اصفهان دیدار کرد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان در پایانه امیر کبیر اصفهان درجمع رانندگان حمل بار با اشاره به اینکه ۱۴ تا ۲۵ آبانماه به عنوان دهه ایمنی نامگذاری شده است ضمن قدردانی از زحمات اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان در اجرای برنامه‌های دهه ایمنی راه‌ها گفت: حمل و نقل زیر ساخت توسعه هر کشور است و خوشبختانه استان اصفهان در بخش حمل بار با تلاش شبانه روزی رانندگان توانسته در این زمینه به موفقیت دست یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ رضایی اظهار داشت: حوزه ایمنی ابعاد متفاوتی دارد و ما باید در تمام سطوح زندگی برای ایجاد ایمنی بیشتر اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم تا از اتفاقات احتمالی جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه آمار‌ها نشان دهنده آن است که ایمنی جاده‌ها کاهش یافته و باید برای کاهش تلفات و تصادفات اقدامات ویژه‌ای را در نظر بگیریم افزود: سرعت و سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ، خستگی و خواب آلودگی، عدم رعایت فاصله طولی و خوردن و آشامیدن موقع رانندگی پنج علت عمده تصادفات و تلفات جاده‌ای است و همه ما می‌توانیم با شناخت این عوامل و پیشگیری از بروز آنان آمار تلفات در تصافات جاده‌ای را کاهش دهیم.

سرهنگ رضایی اذعان داشت: رانندگان باید در نظر داشته باشند که قبل از هر چیز سلامتی خود را در نظر یگیرند و در مواقع خواب آلودگی که متاسفانه علت عمده تصادفات است از رانندگی در جاده‌ها خودداری کنند و هر کدام پلیس خود باشند تا ایمنی راه‌ها افزایش یابد و بتوانیم با اطمینان خاطر در جاده‌ها مسافرت کنیم.

روز چهارم دهه ایمنی مطابق با ۱۷ آبان ماه به نام «سفر سالم با وسایل حمل و نقل عمومی» و ‌روز پنجم؛ ۱۸ آبان ماه نیز به نام «راه و خودروی ایمن» نامگذاری شده است که سازمان راهداری در این بخش وظیفه اصلی برای اجرای برنامه‌های ابلاغی را بر عهده دارد به همین منظور اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان برنامه‌های ویژه‌ای را برای رانندگان بخش حمل بارو مسافر در پایانه امیرکبیرو پایانه مسافربری کاوه برگزار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز