خبرگزاری کار ایران

۲۲ و ۲۳ آبان ماه امسال؛

آزمون مقررات ملی ساختمان همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۵۹۹

آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی، آزمون حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان و آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی، آزمون حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان و آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی طی دو روز به طور هماهنگ و هم زمان با سراسر کشور در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ محمود محمودزاده اظهار داشت: براساس قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف بعد از گذشت مدت زمان معینی از اخذ مدرک تحصیلی خود با ارائه سوابق حرفه‌ای باید در آزمون ورود به حرفه شرکت کنند.

وی افزود: در این آزمون حدود ۹ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام نموده‌اند که از این تعداد ۹ هزار و ۱۷۳ نفر واجد شرایط آزمون می باشند، افرادی که با کسب حد نصاب لازم نمره در طی مراحل قانونی حائز رتبه شوند، می‌توانند پروانه اشتغال به کار دریافت نمایند.

محمودزاده تاکید کرد: این آزمون در روزهای پنجشنبه ۲۲ و جمعه ۲۳ آبان‌ماه سال جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر در رشته‌های عمران، شهرسازی، معماری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، نقشه‌برداری و ترافیک، در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز