خبرگزاری کار ایران

اصفهان قلب جغرافیایی و حمل و نقل کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۷۱۵

اصفهان از نظر وسعت، تعداد شهرستان‌ها، تعداد مجتمع‌های بین راهی، پاسگاه‌های پلیس راه مراکز معاینه فنی و میزان حمل کالا همواره جر استان‌های پیشتاز کشور است.

مدیر کل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در دیدار با کارکنان سازمان حمل و نقل استان به شناسایی کاستی‌ها و مرتفع کردن مشکلات اداری کارکنان ستادی سازمان اصفهان در جهت ارتقاء خدمات اداری آنان پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمودی در این دیدار اصفهان را قلب جغرافیایی و حمل و نقل کشور عنوان کرد و گفت: اصفهان از نظر وسعت، تعداد شهرستان ها، تعداد مجتمع های بین راهی، پاسگاه های پلیس راه مراکز معاینه فنی و میزان حمل کالا همواره جر استان های پیشتاز کشور است.

وی ادامه داد: ۱۰ درصد حمل و نقل کشور از استان اصفهان انجام می شود و این مستلزم آن است که سازمان راهداری به استان اصفهان نظر ویژه ای داشته باشد.

مهندس محمودی ضمن قدردانی از زحمات مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان به خاطر برپایی این جلسه و اهتمام برای حل مشکلات سازمان گفت: مشکلات مطرح شده در این جلسه نیازمند آن است که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تمام همت خود مشکلات ومعضلات این حوزه را برطرف نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز