خبرگزاری کار ایران

بازدید ۴ ساعته استاندار اصفهان از بیستمین نمایشگاه سراسری مطبوعات

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۹۸۶

جریان آب زاینده رود علاوه بر تاثیر مثبت بر روحیه مردم شهر و ایجاد نشاط و شادابی، در تعدیل هوای شهر و جلوگیری از گسترش ریزگردها و آلودگی ها موثر است.

استاندار اصفهان همراه با جمع‌کثیری از خبرنگاران استانی و کشوری به مدت ۴ ساعت از بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزار‌ی‌های داخلی و خارجی در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان هدف از حضور در نمایشگاه را توجه به مسایل و دغدغه های اصحاب رسانه و آشنایی بیشتر با شیوه‌های فعالیت این قشر عنوان کرد.

رسول زرگرپور، در ابتدا از غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بازدید نمود و سپس به بازدید از دیگر غرفه های خبرگزاریها و روزنامه های استانی و ملی پرداخت. همچنین با حضور در غرفه روزنامه اصفهان امروز، از وب سایت‌های «اصفهان الیوم» و «Isfahan Today» نسخه‌های عربی و انگلیسی این روزنامه رونمایی نمود.

وی از غرفه خبرگزاری‌های مختلف از جمله ایمنا، افکار، مهر، تسنیم، سلامت نیوز، نسیم و روزنامه های اصفهان زیبا و نسل فردا نیز بازدید به عمل آورد.

وی در خصوص حادثه اسید پاشی، آخرین اقدامات انجام شده در این خصوص را تشریح نمود و بر وجود امنیت کامل در تمام بخشهای استان تاکید و بر پیگیری موضوع تا حصول نتیجه کامل تصریح کرد.

استاندار اصفهان مجددا بر اعتقاد قبلی خود مبنی بر لزوم انتشار در سطح ملی و کشوری روزنامه های اصفهان تاکید کرد و از تلاشهای صورت گرفته توسط برخی نشریات در این زمینه قدردانی نمود.

وی همچنین بر تلاش برای احیای حوضه آبریز زاینده رود در بلند مدت تاکید کرد و بیان داشت: جریان آب زاینده رود علاوه بر تاثیر مثبت بر روحیه مردم شهر و ایجاد نشاط و شادابی، در تعدیل هوای شهر و جلوگیری از گسترش ریزگردها و آلودگی ها موثر است.

شایان ذکر است تعدادی از خبرنگاران و عکاسان نشریات و خبرگزاریهای مختلف استان روز گذشته با دعوت اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان جهت بازدید از نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی و خارجی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است اعزام گردیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز