خبرگزاری کار ایران

بازدید مسوولان دانشگاه ملی کویت از دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۰۲۰

مسوولان دانشگاه ملی کویت از بخش های مختلف دانشگاه معارف قرآن و عترت(علیهم السلام) اصفهان بازدید کردند.

قائم مقام دانشگاه معارف قرآن و عترت(علیهم السلام) اصفهان در این بازدید ضمن خیرمقدم به میهمانان کویتی گفت: این دانشگاه در مقاطع، کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد با بیش از ۱۰۰ مدرس شامل هئیت علمی و اساتید مدعو از دانشمندان حوزه و مدرسین دانشگاه‌ها و نیز چهره‌های شاخص قرآنی کشور از سطح آموزش مطلوبی برخوردار است.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ حسن مشکاتی تصریح کرد: این دانشگاه با دارا بودن سه دانشکده با عناوین دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دانشکده علوم قرآن و حدیث، دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دو نوبت در سال دانشجو می‌پذیرد.

معاون دانشجویی - فرهنگی و مدرس دانشگاه معارف قرآن و عترت(علیهم السلام) اصفهان در خصوص این بازدید گفت: هدف اصلی سفر میهمانان کویتی به ایران، آشنایی با مراکز علمی، تخصصی و قرآنی ایران به منظور تبادل نظر و تعامل سازنده است.

شایان ذکر است این میهمانان از اساتید رشته های علوم اجتماعی، حقوق، علوم سیاسی، ادبیات عرب، علو م تربیتی، الهیات و معارف اسلامی وعلوم اداری و همچنین مدیر دفتر رییس دانشگاه و معاون اموردانشجویی دانشگاه ملی کویت بودند و از ۱۹ آبان ماه میهمان اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز