خبرگزاری کار ایران

از ۲۴ آبانماه سال جاری؛

۴۰۰ هزار خانوار اصفهانی به صرف " یک قاچ کتاب " مهمانند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۰۵۵

از شنبه ۲۴ آبان ماه بخشی از یک کتاب در قالب بسته های فرهنگی شامل یک قاچ کتاب ویژه پدر خانواده، یک قاچ کتاب ویژه مادر خانواده و یک قاچ کتاب ویژه نوجوان و جوان خانواده در درب منازل شهروندان توزیع خواهد شد.

مدیر امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه شهرداری اصفهان با بیان اینکه طرح " یک قاچ کتاب " در دو بخش انجام می شود گفت: مرحله اول ویژه خانواده ها است و براساس این طرح، بخشی از یک کتاب در قالب بسته هایی، از شنبه ۲۴ آبان ماه، به درب منازل شهروندان توزیع خواهد شد، تا کتاب هایی مفید به شهروندان معرفی شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ امیرحسین ماه آورپور اظهار داشت: در این بسته فرهنگی، یک قاچ کتاب ویژه پدر خانواده، یک قاچ کتاب ویژه مادر خانواده و یک قاچ کتاب ویژه نوجوان و جوان خانواده است.

وی افزود: این کتاب ها درخصوص نیازها و دغدغه های شهروندان که قبلا شناسایی و احصا شده است تهیه شده اند.

مدیر امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه شهرداری اصفهان با اشاره به سکونت بیش از ۴۰۰ هزار خانوار در شهر اصفهان گفت: تمامی این خانوارها زیر پوشش این طرح قرار می گیرند.

ماه آورپور با بیان اینکه مرحله دوم این طرح در مکان هایی که شهروندان به انتظار می نشینند همچون مطلب پزشکان و آرایشگاه ها نیز اجرایی خواهد شد گفت: در این مکان ها بخشی از کتاب هایی که با موضوعات مرتبط با این مکان ها همچون سلامتی و زیبایی تهیه شده، در قالب یک بسته فرهنگی معرفی می شود.

وی اذعان داشت: در زمان حاضر بسیاری از نوجوانان و جوانان کشورمان، وقت خود را با بازی های تلفن همراه سپری می کنند، به تعبیری می توان گفت علاقه چندانی به مطالعه کتاب از خود نشان نمی دهند و این واقعیتی تلخ است.

ماه آورپورتصریح کرد: شهرداری اصفهان از جمله نهادهایی است که در راستای اجرای برنامه های فرهنگی در نهادینه ساختن فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه، فعالیت های مختلف و گسترده ای را انجام داده است که طرح سفر مطالعه در اتوبوس ها و انتظار مطالعه در مکان های عمومی از جمله این فعالیت ها است.

به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی که از ۲۴ آبان آغاز می شود، شهرداری اصفهان طرحی را با عنوان(یک قاچ کتاب) اجرا می کند تا فرهنگ مطالعه را در بین خانواده های اصفهانی ترویج دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز