خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور:

آموزش در حوزه حمل و نقل عمومی از ضروریات است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۰۶۶

عملکرد سازمان‌ها و واحدهای حمل و نقل همگانی شهرداری ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کیفیت زندگی مردم اثرگذار است.

مدیر عامل اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور در سومین دوره آموزشی مدیران و کارشناسان حمل ونقل همگانی کشورکه در فولاد شهر اصفهان برگزارشد؛ ضمن مثبت ارزیابی نمودن دوره های آموزشی تخصصی در حوزه حمل ونقل و ترافیک اظهار داشت: آموزش در حوزه حمل و نقل عمومی از ضروریات می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، قیصر افزود: در حالی که توسعه و مدیریت شهری توانمند در سایه حمل و نقل پویا شکل خواهد گرفت؛ این مهم نیازمند ارتقاء آگاهی و دانش تخصصی مدیران و برنامه ریزان حمل و نقل شهری است.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقاء آگاهی و دانش تخصصی مدیران و برنامه‌ریزان حمل و نقل شهری، اظهار داشت: عملکرد سازمان‌ها و واحدهای حمل و نقل همگانی شهرداری ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کیفیت زندگی مردم اثرگذار است و قطعا در پیشگیری از مهاجرت ها و رونق اقتصادی شهرهای باجمعیت کمتر از یکصدهزار نفر، نقش مهمی را ایفا می کند.

مدیر عامل اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور در ادامه تصریح کرد: تجهیز و نگهداری ناوگان عمومی اعم از تاکسی، مینی‌بوس و اتوبوس، توزیع متعادل خطوط ناوگان عمومی، مدیریت و نظارت بر فعالیت بار درون شهری و حومه، احداثپایانه، نگهداری و اداره امور پایانه‌های مسافربری و نظارت بر فعالیت آژانس‌های تاکسی تلفنی از وظایف مهم و اصلی سازمانها و واحدهای حمل و نقل همگانی شهرهای با جمعیت کمتر از یکصدهزار نفر است که باید در چارچوب قوانین ودستورالعمل‌های مربوطه اجرایی شوند.

مدیر کل دفتر حمل و نقل ترافیک وزارت کشور و دبیر شورای عالی ترافیک نیز درسومین دوره آموزشی مدیران و کارشناسان حمل ونقل همگانی کشوراز کاهش تصادفات رانندگی خبر داد و اظهارداشت: میزان تصادفات رانندگی در شش ماه اول سال جاری به نسبت شش ماه اول سال ۱۳۹۲، منفی ۶ در صد کاهش داشته است.

همدانیان؛ در ادامه این کاهش را به دلیل اقدامات شهری دانست و گفت: این دوره های آموزشی از جمله این اقدامات می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز