خبرگزاری کار ایران

نجات ۳ مصدوم در حادثه تصادف پارک ملی کلاه قاضی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۰۸

موفقیت در امداد رسانی گروه تذکر لسانی ستاد احیاء امر به معروف شهرستان اصفهان به مصدومین تصادف در پارک ملی کلاه قاضی اصفهان

معاون تشکل های مردمی ستاد احیاء امر به معروف شهر ستان اصفهان با اشاره به اینکه گروه تذکر لسانی این ستاد در روزجمعه(۲۲آبانماه) که در پارک ملی کلاه قاضی حضور یافته بود موفق به امداد رسانی به مصدومین حادثه ای که در این پارک رخ داد شد گفت: حوالی ظهر دیروز یک دستگاه کامیونت بارماهی به علت واژگونی و از مسیر منحرف شدن درگردنه لاشتر به سمت بهارستان(در پارک ملی کلاه قاضی) سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ستاد احیاء امر به معروف شهرستان اصفهان، حجت الاسلام محمد مطهر خو، با بیان اینکه این کامیون ۵۰ متر بعد از گردنه لاشتر دچار واژگونی شد ادامه داد: با وقوع این حادثه نیرو های مردمی و امداد گران جمعیت هلا ل احمر نیز بر سر صحنه حادثه حضور پیدا کردند، اما متاسفانه به دلیل اینکه مسیر حادثه برای تردد خودرو مناسب نبود امداد گران نیز نمی توانستند برای انتقال مصدومان اقدامی انجام دهند.

وی تاکید کرد: در همین زمان گروه تذکر لسانی ستاد احیاء امر به معروف شهرستان اصفهان نیز که در محل حادثه حضور داشت با استفاده از خودروی لندکروز که متعلق به یکی ازنیرو های مردمی ستاد احیاء بود برای کمک رسانی به مصدومان به سمت پایین گردنه حرکت کرد و با حرکت سریع و به موقع سه نفرمصدوم این حادثه را به بالای گردنه لاشترانتقال دادند.

وی بیان داشت: در این حادثه یکی از مصدومان(خانم) دچار جراحات شدید شده بود که با اقدام جدی و سریع گروه تذکر لسانی ستاد احیاء شهرستان اصفهان توسط نیرو های امدادی تحت مدوا و به مرکز درمانی انتقال داده شد.

وی تاکید کرد: نیروهای تذکر لسانی ستاد احیاء امربه معروف شهرستان اصفهان در پارک ملی کلاه قاضی به دلیل وضعیت نامناسب ترددی که در این منطقه وجود دارد هر جمعه حضور می یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز