خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان اصفهان خبر داد:

بیش ازصد هزار نفرعضو مراکز کانون های پرورش فکری اصفهان هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۹۱

دعوت از نویسندگان مجرب و نقد و بررسی کتاب از سوی نوجوانان و مربیان، برگزاری طرح مروجین کتاب و تشکیل نشست های تخصصی با والدین از جمله برنامه هایی خواهد بود که در هفته کتاب در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزار می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان هم زمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی گفت: توسعه و تعمیق فرهنگ کتابخوانی در خانواده و مدارس، بالابردن سطح آگاهی والدین و مربیان در مورد شیوه های مطالعه، تقویت انگیزه مطالعه و کتابخوانی و برقراری تعامل فرهنگی با خانواده ها و اولیای تربیتی از جمله اهداف برگزاری برنامه های کانون در هفته کتاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حامدعسگری فراظهار داشت: هم اکنون در مراکز کانون بیش از ۱۰ فعالیت با محوریت کتاب برگزار می شود و امسال نیز تمامی مراکز ۶۰ گانه کانون استان اصفهان این فعالیت ها را به صورت ویژه انجام می دهند.

این مسوول؛ دعوت از نویسندگان مجرب و نقد و بررسی کتاب از سوی نوجوانان و مربیان را یکی از فعالیت های کانون بیان و اظهار کرد: اعضای فعال کتابخوان مراکز با عنوان مروجین کتاب با حضور در مدارس کتاب های مورد علاقه خود را به نوجوانان جهت مطالعه معرفی می کنند.

معرفی کتاب از سوی والدین برای یکدیگر با مشارکت و نظارت مربیان کانون با هدف بالابردن سطح آگاهی والدین در مورد شیوه های مطالعه و انتخاب کتاب برای کودک و نوجوان عنوان برنامه دیگری بود که مدیر کل کانون از برگزاری آن در مراکز خبر داد.

وی گفت: اجرای طرح " کتاب دوست داشتنی من " با هدف معرفی کتاب های مورد علاقه اعضای کتابخوان به یکدیگر، برپایی نشست های تخصصی برای والدین، معرفی کتاب به صورت خلاق توسط مربیان و برپایی همایش هایی با موضوع کتاب در مراکز از دیگر فعالیت هایی می باشد که در این ایام برای کودکان و نوجوانان علاقه مند اصفهانی برگزار می شود.

عسگری فر در ادامه با اشاره به وجود بیش از هفتصد و هفتاد هزار کتاب در مراکز کانون استان ادامه داد: صد هزار عضو مراکز ۶۰گانه کانون اصفهان در تمامی ایام سال از کتابخانه های مراکز کانون سطح استان استفاده می کنند و مربیان نیز با بهره مندی از برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی این اعضا را هرچه بیشتر با فرهنگ کتابخوانی و مطالعه آشنا می سازند.

شایان ذکر است بیست و دومین هفته کتاب و کتاب‌خوانی از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه در سراسر کشور در حال برگزاری می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز