خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره شهرستان میراثفرهنگی اصفهان خبر داد:

مسجد جامع اصفهان، گواهینامه برتری سال ۲۰۱۴ را به خود اختصاص داد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۸۱۲

بر اساس نظر سنجی مهمانان و بازدید کنندگان مسجد جامع اصفهان، این مسجد از سوی سایت Tripadvisor برنده سال ۲۰۱۴ شد.

سرپرست اداره شهرستان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: مسجد جامع اصفهان از سوی سایت Tripadvisor برنده سال ۲۰۱۴ بر اساس نظر سنجی مهمانان و بازدید کنندگان از این مسجد شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، «روح اله سیدالعسگری» اظهار داشت: بر اساس دنبال کردن آن دسته از مهمانان در این سایت، بیشترین رای به مسجد جامع اصفهان داده شد و مسجد جمعه(جامع اصفهان) برنده سال ۲۰۱۴ معرفی شد و گواهینامه برتری سال ۲۰۱۴ را به خود اختصاص داد.

وی تصریح کرد: Tripadvisor معروف‌ترین سایت نظر سنجی جهان است که بر اساس نظر سنجی از سراسر جهان گواهینامه جشن مهمانوازی اعطا می‌کند.

مسجد جامع عتیق یکی از قدیمی‌ترین مساجد جهان اسلام دارای قدمتی ۱۲۰۰ ساله و مساحتی بالغ بر ۲۲ هزار متر مربع است. مسجد جامع عتیق در کنار بار مذهبی و دینی، چکیده و عصاره هنر کهن و چند هزار ساله معماری ایران است که در دوران اسلامی به اوج رسید به گونه‌ای که در پای تطور هنر معماری ایرانی را می‌توان از دوران دیالمه، سلاجقه، مغول، آل مظفر، تیموریان و آق قویونلو‌ها و سپس سده ۱۱ هجری قمری معماری مکتب اصفهان و حتی سده ۱۳ هجری قمری یعنی دوران قاجار در آن مشاهده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز