خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان:

مصلای اصفهان می تواند محلی برای بازدید گردشگران باشد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۹۸۳

با مشارکت مردم و خیران می توانیم مصلایی در خور اصفهان بسازیم که محل مناسبی برای بازدید گردشگران باشد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در حاشیه بازدید از پروژه مصلی اصفهان از متولیان ساخت مصلای اصفهان تشکر کرد و گفت: با وجود کمبود بودجه تاکنون اقدامات خوبی در مصلی صورت پذیرفته است.

به گزارش ایلنا، وی تصریح کرد: بسیاری از نواقص طرح برطرف شده و مکان‌هایی که برای مصلی مناسب نبود، مناسب سازی شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب که خیرین به داد مصلی برسند، اظهار داشت: بودجه‌های دولتی پاسخگوی اتمام مصلی نیست و یکی از دلایل طولانی شدن این پروژه عدم همکاری و مشارکت خیرین و مردم در ساخت مصلی بوده است.

وی دلیل دیگر طولانی شدن ساخت مصلی را کامل بودن آن دانست و اظهار داشت: این مکان می‌تواند بهترین جا برای بازدید گردشگران باشد.

آیت الله طباطبایی‌نژاد خاطر نشان کرد: اگر مردم بازدیدی از مصلاهای دیگر استان‌ها حتی تهران داشته باشند، تفاوت قابل ملاحظه‌ای را شاهد خواهند بود که این کامل بودن و توجه به همه ابعاد باعثشده، اجرای طرح طولانی شود.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم با مشارکت مردم و خیرین مصلایی در خور مردم اصفهان ساخته و هر چه زود‌تر به بهره برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز