خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان اصفهان در بازدید از ذوب آهن:

تولیدات ذوب آهن از نظر کیفی در حد بین المللی و قابل رقابت با تولیدات خارجی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۰۳

موسسه استاندارد با ذوب آهن اصفهان برای تدوین و ارتقاء استاندارد ملی و بین المللی کشور تفاهمنامه امضاء کرد.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان به اتفاق معاونان و مسئولان این موسسه ضمن بازدید از ذوب آهن اصفهان و آشنایی بیشتر با امکانات و توانمندی های این شرکت؛ هدف از بازدید و دیدار خود از ذوب آهن اصفهان را امضاء تفاهم نامه همکاری در زمینه تدوین و ارتقاء استاندارد ملی و بین المللی کشور و همکاری جدی ذوب آهن در این زمینه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این شرکت با داشتن نیروهای متخصص و توانمند با امکانات که آزمایشگاهی مناسب می تواند در تدوین استاندارد ملی و بین المللی کشور نقش موثری داشته باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، غلامحسین شفیعی؛ گفت: با توانمندی های موجود و تدوین و ارتقاء استانداردهای فولادی، ملی منطقه ای و بین المللی ضمن رقابت در عرصه های تجاری و جلوگیری از واردات محصولات بی کیفیت خارجی، می توانیم در صنعت فولاد کشور و منطقه رتبه اول را داشته باشیم.

وی تصریح نمود: در همین راستا در بازدید مذکور، تفاهمنامه همکاری بین اداره کل استاندارد استان و ذوب آهن جهت تدوین و ارتقاء استانداردهای ملی و منطقه ای و بین المللی تنظیم شده است.

در پایان این بازدید، تفاهمنامه همکاری بین مدیر عامل ذوب آهن ومدیر کل استاندارد استان اصفهان امضاء و مبادله گردید.

شفیعی در جلسه تخصصی که معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان ضمن قدردانی ویژه از تلاشهای متخصصین این شرکت در زمینه تدوین استانداردها تولید محصولات با کیفیت و قابل رقابت در جهان گفت: تعامل و همکاری ذوب آهن با موسسه استاندارد بسیار ارزشمند بوده و باید بر اساس رویکرد جدید توسعه و گسترش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز