خبرگزاری کار ایران

معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان:

درخشش اعضای جوانان جمعیت هلال احمر در بیست و ششمین مرحله مسابقات کشوری رفاقت مهر

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۹۷

جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با کسب ۶ رتبه در بیست و ششمین مرحله مسابقات کشوری رفاقت مهر خوش درخشیدند.

معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان اظهار داشت: در بیست و ششمین مرحله مسابقات کشوری رفاقت مهرکه در دو بخش خواهران و برادران در هفت رشته حفظ قرآن، قرائت قرآن، مفاهیم قرآن، حمل تخصصی، کمک‌های اولیه، چادر زنی و زبان انگلیسی برگزار شد، جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با کسب ۶ رتبه برتر خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حیدر علی خانبازی؛ تصریح کرد: در بخش خواهران، خانم ها فریبا قاسمی در رشته کمک های اولیه به مقام نخست و الهام خاکی، زهرا خزایلی، زینب صالحی و نجمه نوری در رشته حمل مصدوم به مقام سوم دست یافتند.

وی افزود: در بخش برادران آقایان محمد امیری فر در رشته حفظ قرآن کریم، سجاد باقری در رشته مفاهیم قرآن کریم، محمود سامانی و مجید بخشیانی در رشته کمک های اولیه و محمدحسین ایزدی، سیدعلی غیوری، مهرداد جوزی، علیرضا جمشیدیان در رشته حمل مصدوم حائز رتبه نخست شدند.

وی با اشاره به شعار مسابقات رفاقت مهر " جوانان، رفاقت مهر، توسعه فرهنگ بشر دوستی "، بیان داشت: بیست و ششمین دوره این مسابقات با هدف ایجاد زمینه های دوستی و مهربانی، کار گروهی، روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری و کمک به ارتقای توانمندی‌های علمی، امدادی و معنوی اعضاء به منظور انجام فعالیت‌های امدادی و عام المنفعه در مشهد مقدس برگزار گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز