خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان اصفهان در اجتماع بزرگ بسیجیان:

هم اکنون بسیج به الگوی مقاومت ملت‌های منطقه تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۰۵۱

همزمان با سالروز تشکیل بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان اصفهانی با حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس، امام علی(ع)، امام حسین(ع)، عاشورا و الزهرا(س) در میدان امام علی(ع) شهر اصفهان، برگزار شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در اجتماع بزرگ بسیجیان که در میدان امام علی(ع) برگزار شد با اشاره به اینکه بسیجیان اصفهانی با تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، آمادگی خود را برای فداکاری در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی و شرکت در نبرد نهایی قدس اعلام می‌کنند اظهار داشت: در این استان، ۲۰۰ گردان بیت المقدس، امام علی(ع)، امام حسین(ع) و الزهرا(س) سازماندهی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی، با بیان اینکه استان اصفهان، ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ۱۳ هزار نفر از آن‌ها بسیجی بوده‌اند گفت: مردم اصفهان در دوران دفاع مقدس، حماسه‌های بزرگی را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه در جهاد اقتصادی هم فعالیت‌های گسترده‌ای توسط بسیج صورت گرفته، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۸۰۶ طرح اقتصادی با آموزش، مشاوره و تسهیلات بسیج و به همت بسیجیان اصفهانی، کلید خورده است.

سلیمانی، بابیان اینکه امروز، شجره طیبه بسیج به الگوی مقاومت ملت‌های منطقه در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم تبدیل شده است افزود: بسیجیان اصفهانی در لبیک به ندای رهبری، حضور پررنگی در جهاد فرهنگی دارند، در این زمینه هم اکنون، ۳۰ هزار حلقه تربیتی شجره طیبه صالحین در استان اصفهان فعال است.

وی ابراز داشت: در عرصه جهاد علمی و فناوری هم فعالیت‌های گسترده‌ای با حضور بسیجیان دانشگاهی و فرهیخته استان در عرصه‌های علمی، مهندسی و پزشکی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه مردم اصفهان در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن متجاوز، حماسه‌های بزرگی را رقم زدند، گفت: لشگرهای ۱۴ امام حسین(ع) و ۸ نجف اشرف از مهم‌ترین یگان‌های عملیاتی آن دوران بودند.

اهتزار پرچم حرم امام حسین(ع) در میدان امام علی(ع) و سان دیدن سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بسیجیان از ویژه برنامه‌های اجتماع بزرگ بسیجیان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز