خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان:

برگزاری همایش دو روزه روسای کمیسیونهای پزشکی کشوردر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۶۵

این همایش دو روزه با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات ارایه شده در کمیسیونهای پزشکی سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان و هماهنگی هرچه بیشتر کارشناسان و مدیران در ارایه خدمات درمانی برگزار می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه همایش روسای کمیسیونهای پزشکی کشور به مدت دو روز در اصفهان برگزار میشود گفت: این همایش دو روزه با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات ارایه شده در کمیسیونهای پزشکی سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان و هماهنگی هرچه بیشتر کارشناسان و مدیران در ارایه خدمات درمانی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، و به نقل از روابط عمومی معاونت درمان تامین اجتماعی اصفهان، علی اعتصام پور؛ با اشاره به پوشش۶۵ درصدی بیمه تامین اجتماعی در استان اصفهان گفت: هم اکنون خدمات درمانی به بیمه شدگان در استان اصفهان از طریق سه بیمارستان و ۲۶ کلینیک و پلی کلینیک ملکی سازمان در قالب درمان مستقیم ارایه می شود.

وی افزود: در بخش درمان غیر مستقیم و از طریق خرید خدمات، هم اکنون بالغ بر ۴ هزار و ۴۰۰ مرکز درمانی در استان اصفهان طرف قرارداد این مدیریت می باشند.

وی به رشد خدمات کمی و کیفی در مراکز ملکی این سازمان اشاره کرد و گفت: در شش ماهه اول امسال بیش از ۳۹ هزار بیمار بستری در بخش درمان مستقیم و ۱۶۳هزاربیماربستری در بخش درمان غیر مستقیم داشته ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان در ادامه به فعالیت کمیسیون پزشکی این مدیریت اشاره کرد و گفت: ماهیانه بالغ بر۵۰۰۰ پرونده جهت بررسی از کارافتادگی و بیش از۱۰۰۰پرونده در شوراهای پزشکی جهت تایید استراحتهای

بیمه شدگان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: جلب رضایت بیمه شدگان و افزایش خدمات به آنان از طریق ارایه خدمات اینترنتی به جای خدمات حضوری از دیگر برنامه های این مدیریت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز