خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان:

افزایش۹ درصدی بیمه شدگان اصلی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۲۱

در حال حاظر ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت استان اصفهان تحت پوشش خدمات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت سازمان تامین اجتماعی هستند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان؛ در همایش سراسری هم اندیشی روسای کمیسیون های پزشکی سازمان تامین اجتماعی که از امروز به مدت ۲ روزدر اصفهان برگزار شده است، با اشاره به پوشش ۶۵ درصدی جمعیت استان اصفهان در سازمان تامین اجتماعی گفت: هم اکنون بیمه شدگان در این استان از طریق ۴۳ شعبه اصلی، ۲۳ شعبه اقماری و ۱۳ کارگزاری انواع خدمات بیمه ای را دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی اصغر دادخواه افزود: در حال حاظر ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت استان اصفهان تحت پوشش خدمات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت سازمان تامین اجتماعی هستند.

وی ادامه داد: در استان اصفهان بیش از ۱۹۶ هزار بازنشسته مستمری دریافت می کنند که با احتساب خانوار بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر می باشند.

دادخواه، به تلاش در جهت ارتقای کمی و کیفی خدمات در استان اشاره کردو گفت: هم اکنون همکاری و همراهی و تعامل خوبی بین اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان و بیمه شدگان، نمایندگان مجلس، فرمانداران و مدیران اجرایی استان برقرار است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان به دریافت لیست الکترونیکی ۱۱۱ هزار کارگاه در این استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه از مهر ماه امسال ۱۰۰ درصد کارگاه های تحت پوشش این سازمان حق بیمه کارکنان خود را از طریق اینترنتی و غیر حضوری اعلام می کنند.

دادخواه؛ به افزایش بیمه پردازان در استان و افزایش وصولی های حق بیمه اشاره کرد و گفت: امسال شاهد رشد ۹ درصدی بیمه شدگان اصلی و ۶ درصدی بیمه شدگان تبعی در استان اصفهان بوده ایم.

وی همچنین خبر از افزایش ۱۰ درصدی بازنشستگان این استان داد و گفت: مهاجر پذیری استان اصفهان به ویژه از استان های چهارمحال بختیاری خوزستان از جمله دلایل رشد بازنشستگان بوده است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان در ادامه به ۱۹ میلیارد تومان صرفه جویی در ۲۸۰۰ مقرری بگیر از محل قطع من غیر حق در ۸ ماهه اول امسال اشاره کرد و گفت: در سال جاری از محل قطع مستمری من غیر حق ماهیانه ۲ میلیارد تومان صرفه جویی شده است.

دادخواه به احداثساختمان جدید نجف آباد اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود ساختمان شعبه و درمانگاه نجف آباد در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان نیزدر همایش سراسری هم اندیشی روسای کمیسیون های پزشکی سازمان تامین اجتماعی که در تالار آئینه مهمانسرای عباسی اصفهان برگزار شد در سخنانی با اشاره به پوشش ۶۵ درصدی جمعیت استان اصفهان در سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمه شدگان از طریق ۳ بیمارستان ملکی و ۲۶ پلی کلینیک و درمانگاه در غالب درمان مستقیم خدمات درمانی را دریافت می کنند.

وی افزود: در بخش درمان غیر مستقیم بیمه شدگان از طریق ۲۸۰۰ مرکز طرف قرارداد خدمات درمانی دریافت می کنند.

وی با اشاره به این مهم که در سال گذشته بیش از ۵۶۸ میلیارد تومان صرف درمان بیمه شدگان در ۲ بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم شده است گفت: در بخش درمان مستقیم بیش از ۱۹۶ میلیارد تومان و در بخش درمان غیر مستقیم بیش از ۳۷۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.

اعتصام پور؛ در ادامه به پروژه های درمانی این مدیریت اشاره کرد و گفت: اجرای تعمیرات اساسی درمانگاه اعلمی هرندی در کمتر از یکسال، احداثساختمان پلی کلینیک تخصصی نجف آباد که در مرحله پایان سفت کاری می باشد و احداثساختمان پلی کلینیک تخصصی بیمارستان غرضی اصفهان که پایان مرحله اسکلت فلزی آن انجام شده است از جمله فعالیت های عمرانی این مدیریت می باشد

وی به بهره برداری از بازسازی اورژانس بیمارستان دکتر شریعتی اشاره کرد و گفت: این طرح امروز با حضور مدیر عامل و رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و معاونین درمان و فنی و درآمد افتتاح می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان در ادامه به تشکیل شورای هماهنگی درمان استان اصفهان با عضویت این مدیریت اشاره کرد و گفت: تشکیل این شورا گامی در جهت رسیدن به اهداف متعالی نظام سلامت است.

وی در ادامه به خرید ۷ دستگاه آمبولانس، خرید یک دستگاه سی تی اسکن، ارتقای سیستم رادیولوژی آنالوگ به دیجیتال در سه بیمارستان ملکی این سازمان اشاره کرد و گفت: خرید مخازن اکسیژن مایع، تخصیص و مدیریت اعتبارات و کالیبراسیون و تخصیص اعتبار و نظارت بر خرید دارویی و تجهیزات پزشکی از جمله اقدامات این مدیریت می باشد.

اعتصام پور، در ادامه به رتبه یک اعتبار بخشی بیمارستان های ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: کسب این رتبه در سایه مدیریت جهادی و همت کارکنان واحد های درمانی کسب شده و امیدواریم شاهد رشد و ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی به بیمه شدگان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز