خبرگزاری کار ایران

شنبه ۱۵ آذرماه؛

ورود اولین قسمت از تجهیزات کارخانه تولید ریل ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۰۵۲

بخش عمده ای از این محموله بار ترافیکی است که مراحل بسته بندی و حمل آن از کشور آلمان تا بندرعباس و از آنجا تا کارخانه مستلزم نظارت همه جانبه کارشناسان فروشنده و همچنین کارشناسان ذوب آهن اصفهان است.

مدیر خرید تجهیزات و قراردادهای توسعه ذوب آهن ضمن اعلام این خبر گفت: پارت اول محموله که از بندرآنتورپ بلژیک بارگیری شد، ‌ شامل: شش کانتینر بیست فوت، سیزده کانتینر چهل فوت، دوازده صندوق معمولی و یک صندوق فوق سنگین به وزن حدود ۹۰ تن می باشد.

به گزارش خبر گزاری ایلنا از اصفهان، مهندس پیشدار افزود: بخش عمده ای از این محموله بار ترافیکی است که مراحل بسته بندی و حمل آن از کشور آلمان تا بندرعباس و از آنجا تا کارخانه مستلزم نظارت همه جانبه کارشناسان فروشنده و همچنین کارشناسان ذوب آهن اصفهان می باشد. پارت دوم محموله ریل نیز حدوداً تا آخر آذرماه وارد بندرعباس خواهد شد.

مدیر خرید تجهیزات و قراردادهای توسعه ذوب آهن یادآور شد: این محموله پس از انجام فرآیند گمرکی بلافاصله تحویل انبارهای شرکت شده ومتناسب با برنامه نصب تحویل سایت اجرای پروژه خواهد شد.

گفتنی است تولید ریل در ذوب آهن اصفهان پس از امضای تفاهمنامه ای توسط وزرای «صنعت، معدن و تجارت»، «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «راه و شهرسازی» بطور جدی آغاز شد. بر این اساس و مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته، در نیمه دوم سال آینده، ریل ملی در ذوب آهن مطابق استانداردهای جهانی تولید شده و وارد بازار می شود.

شایان ذکر است، ذوب آهن با اجرای این پروژه مهم ملی، از سال آینده قادر خواهد بود انواع مختلف ریل از جمله ریل UIC۶۰(جهت قطارهای پر سرعت) ریل‌ U۳۳ و ریل UIC۵۴ جهت مترو و قطارهای شهری را تولید کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز