خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی گلپایگان خبر داد:

کشف ۱۰۲کیلوگرم انواع مواد مخدر در گلپایگان

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۰۲

با اجرای طرح پلیس محله محور در سطح شهرستان گلپایگان شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت ها بوده ایم که این امرنشان از اقدامات به موقع پلیس در طرح پلیس محله محور دارد.

فرماندهی انتظامی گلپایگان با بیان اینکه طی ۸ماهه امسال بیش از ۱۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان گلپایگان کشف شده است، تصریح کرد: این کشفیات که شامل کشف انواع مواد مخدر بوده نسبت به مشابه سال قبل ۱۰۰در درصد افزایش نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلپایگان، سرهنگ محمدعلی یوسلیانی؛ در نشست با خبرنگاران که پیش از ظهرامروز در محل فرماندهی انتظامی، برگزار شد گفت: طی ۸ماهه امسال با کاهش ۱۸درصدی انواع سرقت ها نیز در این شهرستان مواجه بوده ایم. که در این زمینه کاهش سرقت از منزل ۲۴درصد، سرقت از مغازه ها ۳۲درصد، اماکن ۲۸درصد، سرقت اتومبیل ۲۱درصد، سرقت موتورسیکلت ۲۰ درصد بوده است.

فرماندهی انتظامی گلپایگان ادامه داد: سرقت از قطعات اتومبیل ۳درصد، سرقت احشام ۴۷درصد و سایر سرقت ۹درصد، نسبت به ۸ماهه مشابه سال گذشته کاهش نشان می دهد که مستلزم تلاش عوامل انتظامی است.

سرهنگ یوسلیانی گفت: در شهرستان گلپایگان تصادفات رانندگی طی ۸ماهه گذشته امسال ۳۵درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه طی ۸ماهه امسال بیش از ۱۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان گلپایگان کشف شده است، تصریح کرد: این کشفیات که شامل کشف انواع مواد مخدر بوده نسبت به مشابه سال قبل ۱۰۰در درصد افزایش نشان می دهد.

یوسلیانی با بیان اینکه در آذر ماه امسال ده نفر از اعضای باند های بزرگ سرقت در گلپایگان دستگیر شده اند، تصریح کرد: این سارقان دستگیر شده به تفکیک دو نفر سارق احشام، یک نفرسرقت به عنف، یک نفرسارق منزل، ۵نفر مال خر، یک نفر کیف قاپ دستگیر شده اند.

فرماندهی انتظامی گلپایگان با بیان اینکه طی آذر ماه تعداد ۹فقره سرقت از احشام صورت گرفته است، تصریح کرد: ارزش احشام سرقت شده حدود ۱۰۰میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه طی آذر ماه سال جاری ۶فقره کیف قاپی در سطح شهرستان صورت گرفته است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر سارق دستگیر که اموال مسروقه به اضافه دو موتور سیکلت از منزل وی کشف شده است.

یوسلیانی اضافه کرد: این سارق با شناسایی قبلی از افراد اقدام به سرقت می کرده که با دستگیری فرد سارق اموال به سرقت رفته تحویل مال باختگان شده است.

وی گفت: اجرای طرح پلیس محله محور در سطح شهرستان در حال اجرا است و کاهش ۱۸ درصدی سرقت در شهرستان نشان از اقدامات به موقع پلیس در طرح پلیس محله محور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز