خبرگزاری کار ایران

امضا تفاهم‌نامه تبادل فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان بین ایران و چین

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۸۴

شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و مرکز تبادل فناوری و علوم چین با هدف تبادل فناوری و معرفی دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در ایران و چین تفاهم‌نامه مشترک همکاری امضا کردند.

تفاهم‌نامه تبادل فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان بین شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و مرکز تبادل فناوری و علوم چین منعقد شد.

به گزارش ایلنا و بنا بر اعلام شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در این تفاهم‌نامه همکاری سه ساله که به امضای مهدی کشمیری، رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و سان‌هونگ، دبیرکل مرکز تبادل فناوری و علوم کشور چین رسیده، دو طرف متعهد شدند تا برنامه‌ریزی‌های مشترکی را در راستای تبادل فناوری‌‌های دستور کار خود قرار دهند.

پشتیبانی‌ فنی برای شرکت‌ها در راستای تبادل فنی و فناوری، برگزاری نمایشگاه‌های فناوری و سمینارهای تخصصی مشترک، ظرفیت‌سازی، ایجاد بستری مناسب برای برگزاری جلسات مشترک و انجام پروژه‌های مشترک میان شرکت‌های دو مجموعه، ترویج برنامه‌های تحقیقاتی مشترک، سازماندهی سفرهای فنی و انتقال تجربه از جمله برنامه‌ها و موارد توافقی میان دو طرف است.

مرکز CSTEC سازمانی وابسته به وزارت علوم و فناوری چین بوده که ایجاد و توسعه مبادلات و همکاری‌های فنی غیردولتی بین چین و سایر کشورها را برعهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز