خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

احداثکتابخانه های عمومی در جوار مساجد امری مهم است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۶۸۷

فراهم آوردن کتابهای روز آمد و متناسب با نیاز جوانان در کتابخانه های عمومی ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان صبح دیروز در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی این استان اظهار داشت: با توجه به اهمیت منابع کتابخانه های عمومی، فراهم آوردن کتابهای روز آمد و متناسب با نیاز جوانان در کتابخانه های عمومی ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد اظهار داشت: احداثکتابخانه های عمومی و مراکز فرهنگی در جوار مساجد امری مهم است که باعثایجاد معنویت در کتابخانه ها می شود.

امام جمعه شهر اصفهان با اشاره به گرانی کتاب افزود: کتابهای مرجع و درسی در کتابخانه های عمومی موجود باشد تا بسیاری از دانشجویان و جوانان ما که توانایی تهیه این کتابها را ندارند از این منابع بهره مند شوند.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: با فراهم کردن زیر ساخت های مربوطه و نظارت و ارزیابی مستمر از این مراکز باعثافزایش رشد مطالعه در استان خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز در این دیدار با اشاره به بهره مندی کتابخانه های عمومی استان از کتابداران و نیروهای جوان، تحصیلکرده و متخصص گفت: استفاده از ظرفیت های حوزه های علمیه، علما و آموزش و پرورش و دانشگاه ها از جمله برنامه هایی است که با جدیت به دنبال آن هستیم.

بهروز صادقی؛ با اشاره به موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با واریز نیم درصد از درآمد شهرداری ها به حساب نهاد کتابخانه‌های عمومی هر شهر و تصویب این ماده الحاقی گفت: قطعا با حل مشکلات مالی برنامه ریزی مناسبی برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان شکل خواهد گرفت.

وی در پایان از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان تشکر و کمک ها و رهمنودهای ایشان را در افزایش سرانه مطالعه و بهبود وضعیت کتابخانه های عمومی موثر دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز