خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی استاندارد شهرستان گلپایگان خبر داد:

فعالیت واحد‌های غیر مجاز مصالح ساختمانی؛ مهم‌ترین مشکل در گلپایگان

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۷۰

در ۹ ماهه نخست امسال، ۱۶۰ مورد بازدید از ۵۵ واحد تولیدی شهرستان گلپایگان صورت گرفت.

مسئول نمایندگی استاندارد شهرستان گلپایگان، بااشاره به اینکه از اول امسال تاکنون از۵۵ واحد تولیدی مستقر در شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار، توسط بازرسین این اداره سرکشی به عمل آمده است، ادامه داد: ازابتدای امسال تاکنون ۲۲ مورد اخطار در زمینه نتایج آزمون استاندارد، عدم رعایت استاندارد‌ها و عدم مراجعه نسبت به تمدید پروانه استاندارد بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حمید رضا امینی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دراین راستا ۱۶۰ مورد بازدیدو۱۷۰مورد نمونه برداری از واحد‌های تولیدی شهرستان گلپایگان صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در ادامه بازرسی‌های صورت گرفته از واحد‌های تولیدی شهرستان گلپایگان، ۲ واحد تولید محصولات غذایی(پنیر پیتزا) که به لحاظ آزمایشگاهی و بهداشتی دارای مشکل بود، محصولاتش جمع آوری و معدوم شد.

وی اضافه کرد: در راستای اخطار به واحد‌های تولیدی، ۴ واحد تولیدی مصالح ساختمانی و لوله نیز که به علت عدم دریافت پروانه و عدم رعایت پروانه و عدم رعایت موارد استاندارد دچارتخلف شده بود، پلمپ شد.

وی افزود: یک محموله بزرگ بلوک‌های پلی استایرن که در حال تردد از این شهرستان بود نیز توسط کار‌شناسان استاندارد این شهرستان مورد نمونه برداری قرار گرفت و مشخص شد که تمامی بلوک‌های غیر استاندارد از شهر اراک وارد گلپایگان شده است، خوشبختانه این محموله توقیف شد و مراتب جهت پگیری به مسئولان شهر اراک گزارش شد.

امینی، با اشاره به اینکه خوشبختانه اکثر واحد‌های تولیدی شهرستان گلپایگان دارای پروانه استاندارد هستند، بیان داشت: در راستای ترویج فرهنگ استاندارد امسال نیز۸ پروانه استاندارد جدید در زمینه مواد غذایی و ساختمانی برای واحد‌های تولیدی این شهرستان صادر شد.

مسئول نمایندگی استاندارد گلپایگان گفت: خوشبختانه مشکل عمده‌ای از سوی واحد‌های تولیدی در گلپایگان وجود ندارد؛ اما مشکلاتی در زمینه فعالیت‌های تولیدی مصالح ساختمانی، بدون پروانه استاندارد وجود دارد که در این زمینه در صدد اجرای اقدامات ترویجی هستیم.

وی تاکید کرد: با اقدامات صورت گرفته تاکنون بسیاری از واحد‌های تولید مصالح ساختمانی اقدام به دریافت پروانه کرده‌اند و چندین واحد باقی مانده نیز در حال تکمیل مدارک برای دریافت پروانه استاندارد هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز