خبرگزاری کار ایران

قائم مقام دبیر ستاد احیاء امر به معروف استان اصفهان:

مسوولان باید روحیه نقدپذیری را در خود تقویت کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۲۴۰

وظیفه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر آسیب شناسی و بررسی جامعه بدون هرگونه تعصب و براساس واقعیت‌ها است.

قائم مقام دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در بیست و سومین جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر فولادشهر که در شهرداری این شهر برگزار شد؛ با بیان اینکه در سطح استان دو شهر هستند که ستاد فرعی دارند و فعالیت‌های آن‌ها مطلوب است و فولادشهر یکی از این دو شهر است، گفت: فعالیت ستاد احیای فولادشهر مطلوب ارزیابی می‌شود و اقدامات فرهنگی که در سطح شهر صورت گرفته گواه این صبحت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین اخوان در ادامه با تاکید بر ارزشی و کاربردی بودن ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: وظیفه ما در ستاد آسیب‌شناسی و بررسی جامعه بدون هرگونه تعصب و براساس واقعیت‌ها است.

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در خصوص نقدپذیری گفت: هرکس باید در هر جایگاهی قرار دارد نقدپذیر باشد و مسوولان باید روحیه نقدپذیری را در خود تقویت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اخوان با اشاره به امانت بودن مسئولیت‌ها در دست ما، اظهارداشت: همه مدیران و کارکنان در نظام اداری، باید با نگاه امانت بودن مسئولیت‌ها نزد خود، نگاه نظارتی خود راقوی‌تر و اهمیت و روشهای اجرای امر به معروف و نهی از منکر را بیاموزند و به درستی اجرا کنند.

در ادامه نیز رییس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر فولادشهر اظهار داشت: وقتی شخصی را از منکری باز می‌داریم و یا به معروفی سوق می‌دهیم در واقع او را به نعمت‌هایی که خداوند وعده داده است بشارت می‌دهیم.

حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی، ضمن مطلوب ارزیابی نمودن فعالیت ستاد در سال جاری، بیان داشت: فعالیت ستاد احیاء با همکاری شهرداری و حوزه مقاومت بسیج فولادشهر در دوره جدید نسبت به سال گذشته مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی افزود: با توجه به فاصله مطلوب تا هدف؛ اما نسبت به توان و ظرفیت عملکرد مثبت ارزیابی شده و انتظار می‌رود با حمایت دیگر ارگان‌ها فعالیت‌های ستاد قوی‌تر شود.

هاشمیان معاون اداری مالی شهرداری اشاره‌ای به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در سطح شهر داشت و تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر با یک مدیریت جهادی به مباحثفرهنگی ورود پیدا کرده و شهر را به یک کارگاه بزرگ فرهنگی تبدیل کرده است.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر فولاد شهر در ادامه طی گزارشی عملکرد یک ساله ستاد را ارائه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز