خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی استاندارد شهرستان گلپایگان تاکید کرد:

مجوز فعالیت به نصابان غیر مجاز آسانسور نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۱۶

بیش از ۱۰ نصاب آسانسور در شهرستان گلپایگان مشغول به فعالیت هستند ولی تنها یک نصاب دارای مجوز در این شهرستان است که باید در این زمینه فرهنگسازی‌های لازم برای اینکه نصابان اقدام به دریافت مجوز نمایند صورت گیرد.

مسئول نمایندگی استاندارد شهرستان گلپایگان با اشاره به نظارت‌های این اداره برشهربازی‌های شهرستان‌های گلپایگان و خوانسارگفت: در این شهرستان ها۴ شهر بازی در حال فعالیت است که امسال به دلیل عدم رعایت استاندارد ۲ شهربازی پلمپ شد ولی خوشبختانه با رعایت به کار گیری استاندارد‌های لازم موفق به دریافت مجوز کار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حمید رضا امینی، با اشاره به اینکه ۲ شهربازی جدید نیز درسال جاری در این شهرستان راه اندازی شد، ادامه داد: هم اکنون در حال بازرسی از این شهربازی‌ها هستیم که اگر موفق شوند استاندارد‌های لازم را رعایت کنند مجوز استاندارد به ان‌ها داده خواهد شد.

وی با اشاره به شکل گیری ۳ ساله اداره استاندارد درشهرستان گلپایگان افزود: در سال جاری ۱۶۰ مورد بازدید از سطح شهرستان و ۱۷۰ نمونه برداری از واحد‌های تولیدی این شهرستان توسط این اداره صورت گرفته است.

امینی با اشاره به رعایت استاندارد در آسانسور‌ها نیز بیان داشت: بیش از ۱۰ نصاب آسانسور در شهرستان گلپایگان مشغول به فعالیت هستند ولی تنها یک نصاب دارای مجوزدراین شهرستان است که باید در این زمینه فرهنگسازی‌های لازم برای اینکه نصابان اقدام به دریافت مجوز نمایند صورت گیرد.

وی تاکید کرد: شهرداری و سازمان نظام مهندسی نیز در این زمینه وظیفه نظارت دارند چراکه برخی وظایف تنها متوجه یک دستگاه نمی‌شود و باید همه بخش‌ها در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند. تا مصالح غیر استاندارد درپروژه‌های ساختمانی استفاده نشود.

مسئول نمایندگی استاندارد شهرستان گلپایگان ادامه داد: شرکت‌های نصاب آسانسورباید این نکته را مد نظر قرار دهند که برای ادامه فعالیت خود نسبت به اخذ مجوز‌های لازم از اداره استاندارد اقدام نمایند در غیر این صورت مجوز فعالیت به نصابان غیر مجازآسانسورنمی دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز