خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری شاهین شهر:

سیستم اطلاع رسانی هوشمند حمل و نقل در شاهین شهر راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۶۹

افزایش رضایتمندی شهروندان و کاهش طول صف و زمان انتظار مسافران مهم‌ترین هدف راه اندازی سیستم اطلاع رسانی هوشمند ناوگان حمل ونقل در سازمان اتوبوسرانی شاهین شهر است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری شاهین شهر با اشاره به راه اندازی سیستم اطلاع رسانی هوشمند ناوگان حمل و نقل در سازمان اتوبوسرانی در این شهر گفت: این سامانه با هدف بهره وری بیشتر و بهتر از خدمات سازمان اتوبوسرانی، افزایش رضایتمندی شهروندان، کاهش طول صف و زمان انتظار مسافران، مدیریت زمان و منابع انسانی راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت تا وسیله‌ای برای تکریم شهروندان و مسافران و دستیابی به حمل و نقل هوشمند به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رضا رضایی تصریح کرد: با راه اندازی بلیت الکترونیکی و راه اندازی سامانه ردیابی اتوماتیک خودرو اولین گام در راه دستیابی به حمل و نقل هوشمند بود و اینک با آغاز فعالیت سامانه هوشمند اطلاع رسانی ناوگان حمل و نقل از طریق پیامک در چشم انداز و سند راهبردی برای رسیدن به شهر الکترونیکی گام برمی داریم.

وی ادامه داد: به زودی این اطلاع رسانی توسط تلفن‌های همراه دارای سیستم عامل اندروید نیز قابل رویت خواهد بود.

رضایی افزود: اولین ایستگاه هوشمند در ادامه تکمیل طرح حمل و نقل هوشمند در محل ایستگاه شهید خرازی کلنگ زنی شد که اطلاعات مربوط به ناوگان اتوبوسرانی از قبیل محل ایستگاه، مسیر حرکت اتوبوس، نمایش فاصله و زمان تقریبی رسیدن اتوبوس‌هایی که در حال ورود به ایستگاه هستند در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

مردم این شهر می‌توانند با ارسال کد درج شده بر روی تابلوی موجود در محل ایستگاه‌های اتوبوس به شماره ۱۰۰۰۰۳۱۴ از طریق پیامک از زمان تقریبی ورود اتوبوس به آن ایستگاه مطلع شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز