خبرگزاری کار ایران

با مشارکت ۶۵ درصدی فولاد مبارکه اصفهان:

شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری تأسیس شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۹۴۷

شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری با مشارکت ۶۵ درصدی فولاد مبارکه اصفهان و با ظرفیت تولیدی سالانه ۸۰۰ هزار تن تختال شامل نواحی انباشت و برداشت، احیاءمستقیم، ذوب و ریخته گری در آذر ماه امسال به ثبت شرکت ها در آمد.

شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری(سهامی خاص) در ۲۵ آذر ماه ۹۳ به شماره ثبت ۱۱۵۸۱ به شناسه ملی ۱۴۰۰۴۶۱۹۱۵۶ تأسیس شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، شرکت فولادسفید دشت چهارمحال و بختیاری با مشارکت ۶۵ درصدی شرکت فولاد مبارکه اصفهان و سهم ۳۵ درصدی سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران و باظرفیت تولیدی سالانه ۸۰۰ هزار تن تختال شامل نواحی انباشت و برداشت، احیاءمستقیم، ذوب و ریخته گری است و ارزیابی فنی و اقتصادی به منظور افزایش تولید تا دو میلیون تن و طرح مطلوب تکمیل زنجیره ارزش حوزه فولاد استان چهارمحال و بختیاری در دست بررسی است.

بنا بر اعلام این گزارش، اعضای اصلی هیئت مدیره این شرکت عبارتند از: آقایان حمید مردانی بلداجی، حسین مردانی، عبد الرضا قاسمی، حبیب اله دروش و علیرضا بنکدار که به اتفاق آراء آقای مهندس حبیب اله دروش به سمت مدیر عامل این شرکت منصوب شد.

شرکت فولاد سفید دشت چهار محال وبختیاری در ۳۵ کیلومتری جاده شهرکرد به بروجن قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز