خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان:

صنعت کیف و کفش اصفهان باید یک برند ملی شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۶۴۵

آموزش در صنف کیف و کفش اصفهان باید به گونه ای باشد که از سوی اصفهان یک برند ملی در این صنعت ایجاد شود.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان اصفهان دردیداربا اتحادیه صنف تولید کنندگان وفروشندگان کفش اصفهان گفت: مأموریت سازمان آموزش فنی و حرفه ای در شناخت قابلیت های منطقه و برگزاری آموزش های فنی و حرفه ای متناسب با تقاضاهای هر شهرستان مناسبت ترین راه حل تعدیل نرخ بیکاری است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ابوطالب جلالی، ادامه داد: ایجاد فرصت های مهارتی برای جوانان در استان اصفهان بسیار مهم است که در این زمینه آموزش در صنف کیف و کفش باید به گونه ای باشد که از سوی اصفهان یک برند ملی ایجاد شود.

وی اظهار داشت: درراستای سیاست ها و راهبردهای سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشوردرجهت ارتقای صلاحیت حرفه ای و فراهم نمودن بسترهای ایجاداشتغال پایدارجوانان وهمچنین جهت عملیاتی نمودن مفاد تفاهم نامه بین اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان کفش اصفهان این جلسه برگزار کردیده است تاراهکارهای اساسی در این زمینه در نظر گرفته شود.

در پایان اکبر زاهدی رئیس اتحادیه کفش ضمن اشاره به شروع دوره جدید در نیمه دی ماه سال جاری با رویکرد تولید و آموزش برای اعضای آن صنف به عنوان کارآموزان دوره کفاشی مطالبی را عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز