خبرگزاری کار ایران

عیادت استاندار اصفهان از مجروحان سرقت مسلحانه شهرستان گلپایگان

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۶۹۵

استاندار اصفهان به همراه فرمانده نیروی انتظامی استان از مجروحان حادثه درگیری مسلحانه شهرستان گلپایگان عیادت و با خانواده شهدای این حادثه دیدار کرد.

استاندار اصفهان که پس از انتشار خبر درگیری مسلحانه در شهرستان گلپایگان به این شهرستان سفر کرده است در حاشیه جلسه شورای تامین این شهرستان ضمن تسلیت این اتفاق ناگوار گفت: در شورای تامین شهرستان آخرین اطلاعات بدست آمده بررسی و اقدامات لازم برای دستگیری هر چه زودتر برهم زنندگان نظم اجتماعی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلپایگان؛ رسول زرگرپور ضمن تقدیر از نیروی انتظامی این شهرستان اظهار داشت: برنامه ریزی، تدبیر و نوع برخورد با سارقان از مهمترین مسائلی است که می تواند در موفقیت پلیس در این زمینه نقش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این سارقان از استان لرستان متواری شده و و پس عبور از شهرستان مرکزی و خمین وارد شهرستان گلپایگان شده اند گفت: خوشبختانه با رسیدگی های به موقع نیروی انتظامی این اتفاق به مرکز استان سرایت نکرده و هم اکنون امنیت در شهرستان گلپایگان برقرار شده است.

استاندار اصفهان به همراه فرمانده نیروی انتظامی استان و هیئت همراه از مجروحان این حادثه عیادت کرد و پس از آن به دیدار خانواده شهدای این حادثه رفت.

وی در پایان از مسئولان نیروی انتظامی خواست هرچه زودتر این ضاربان را دستگیر و به مردم معرفی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز