خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت امور اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری؛

کاهش آسیب‌های اجتماعی، نیازمند برنامه‌ای بلندمدت و مستمر است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۱۰۹

کاهش آسیب‌های اجتماعی در کوتاه مدت امکان پذیر نیست بلکه باید با همکاری سازمان‌های مربوطه با اجرای برنامه‌هایی بلند مدت و مستمر صورت گیرد.

سرپرست مدیریت امور اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری با اشاره به اهمیت مراکز فرهنگی در ایجاد ارتباط مناسب با اقشار مختلف جامعه گفت: مراکز فرهنگی تفریحی شهرداری یکی از نهادهایی است که با استفاده از آموزش و اطلاع رسانی می‌تواند گامهای موثری در کاهش آسیبهای اجتماعی بر دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، «سید حمیدرضا میر پویا» مراکز فرهنگی با توسعه برنامه‌های مناسب و کار‌شناسی شده منجر به افزایش خودباوری جامعه شده و توانائی‌های بالقوه و خلاق انسان را در زمینه‌های فرهنگی شکوفا می‌کند.

سرپرست مدیریت امور اجتماعی تاکید کرد: این مسئله خود در شکل گیری و هویت فرهنگی جامعه نقش مهمی را ایفا می‌کند که موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی در ادامه از تشکیل مدیریت امور اجتماعی در سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: این مدیریت از مهر ماه سال ۹۳ با هدف ایجاد و اجرای برنامه‌هایی موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی کار خود را آغاز کرده است.

وی درخصوص ارتباط با اقشار مختلف جامعه بیان داشت: یکی از اهداف ما جلب اعتماد و مشارکت‌های مردمی است و برای تاثیر گذار بودن برنامه‌ها از کار‌شناسان روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و اجتماعی بهره گرفته می‌شود و سعی بر این است که با جوان و خانواده به زبان خودشان صحبت کرد تا موثر واقع شود.

میر پویا خاطرنشان کرد: از شش آسیب مهم اجتماعی استان یعنی طلاق، سرقت، اعتیاد، شبکه‌های اجتماعی، بد حجابی و مزاحمت برای نوامیس، نظر سنجی بین تعدادی دانشجو و مدیران ارشد سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری انجام شد که مسئله اعتیاد در اولویت قرار گرفت.

سرپرست مدیریت امور اجتماعی در پایان اظهار داشت: برهمین اساس تحقیق و بررسی‌های لازم در این خصوص آغاز شده تا پس از تکمیل تحقیقات، برنامه‌های لازم در مراکز فرهنگی و تفریحی شهرداری اجرا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز