خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل کارکس ترکیه در اصفهان:

ایران و ترکیه می‌توانند در زمینه مبادلات تجاری از کشورهای شرق آسیا سبقت بگیرند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۰۱۱

ایران و ترکیه به عنوان دو کشور همسایه با فرهنگ غنی و مشترک می‌توانند در مسائل اقتصادی مشارکت بیشتری داشته باشند و از کشورهای پیشرفته شرق آسیا نیز پیشی بگیرند.

مدیرعامل شرکت کارکس ترکیه یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تأمین کننده مواد اولیه پلاستیکی و پتروشیمی دردنیا پس از بازدید ازمجموعه کارخانجات گروه صنعتی انتخاب، اظهارداشت: دو کشورهمسایه ایران و ترکیه، پیشرفت‌های چشمگیری در صنایع مختلف داشته‌اند و به دلیل استفاده بهینه از علم، تکنولوژی به روز، نیروی انسانی خلاق و پر کار، در منطقه موفق و مؤثر ظاهر شده‌اند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، «جمیل چاکار» افزود: ایران و ترکیه در سال‌های قبل به ویژه در مقوله بازاریابی به موفقت‌هایی زیادی دست پیدا کرده‌اند، که دلیل موفقیت کشورهای شرق آسیا نظیر چین و کره جنوبی نیز موفقیت در اجرای بازاریابی جامع و کامل بوده است.

این فعال برجسته اقتصادی ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران و بازدید از مجموعه انتخاب، تصریح کرد: گروه صنعتی انتخاب با داشتن سرمایه انسانی فوق العاده عالی و توان مالی بالا می‌تواند به یکی از قطب‌های صنعت آسیا تبدیل شود.

چاکار با بیان اینکه گروه انتخاب به غیر از حوزه لوازم خانگی در دیگر صنایع از جمله نفت و پتروشیمی قدرتمند و کارآمد ظاهر شده، ادامه داد: باید به مدیران و تمامی کارکنان این مجموعه بزرگ تبریک گفت که شالوده فعالیت مجموعه‌ای بزرگ را فراهم کرده و با قدرت به پیش می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز