خبرگزاری کار ایران

در ۹ ماه گذشته؛

مصرف بیش از ۳ میلیارد متر مکعب گاز در نیروگاه‌های اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۸۸

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان مصرف گاز در نیروگاه‌های سطح استان را طی ۹ماه گذشته سالجاری رابیشاز ۳میلیارد متر مکعب عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امسال گازرسانی به نیروگاه ها بدون وقفه و اعمال محدودیت تاکنون ادامه داشته داشت.

مومنی از مصرف روزانه بیش از ۶۰ میلیون و ۸۰۰هزار متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان خبر داد و گفت: از این میزان ۴۶.۵ درصد آن معادل ۲۸میلیون ۳۰۰هزار متر مکعب مربوط به بخش خانگی و تجاری است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مدیرعامل شرکت گازاستان در ادامه، سایر مصارف روزانه گاز در سطح استان را شامل ۳۱درصد معادل ۱۹میلیون متر مکعب در بخش صنعتی، ۱۸ درصد، معادل ۱۱میلیون متر مکعب در نیرو گاه ها و۴.۵درصد معادل ۲میلیون ۵۰۰هزار متر مکعب در سایر بخش ها(اماکن عمومی، آموزشی، ورزشی، مساجد و…) عنوان کرد.

وی اظهار داشت: با افزایش برودت هوا میزان مصرف در بخش های خانگی نسبت به فصول گرم با افزایش ۴برابری مواجهه بوده است.

وی گفت: حجم گاز مصرفی طی شش ماه نخست امسال در بخش خانگی بیش از یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون متر مکعب بود که با سرد شدن هوا به بیش از ۲میلیارد و ۲۶۲میلیون متر مکعب رسیده است.

مومنی با اشاره به میزان کل گاز مصرفی امسال، بالغ بر ۱۲میلیارد و ۶۴۰ میلیون و ۴۹۹هزار متر مکعب گفت:

در ۹ماهه گذشته امسال بیش از ۷میلیارد و ۱۷۴میلیون متر مکعب گاز در بخش صنعت مصرف شده که از این میزان ۶میلیارد و ۶۷۲میلیون متر مکعب آن مربوط به صنایع عمده استان است و در کارخانه جات فولاد مبارکه، ذوب آهن و سیمان سپاهان مصرف شده و مابقی در صنایع غیر عمده و بخش حمل و نقل استان به مصرف رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان مصرف گاز در نیروگاه های سطح استان را طی ۹ماه گذشته سالجاری رابیشاز ۳میلیارد متر مکعب عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امسال گازرسانی به نیروگاه ها بدون وقفه و اعمال محدودیت تاکنون ادامه داشته داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز