خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان:

همه مدیران باید با مدیریت جهادی به مردم خدمتگزاری کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۶۳

مدیریت جهادی به همان صورتی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند می‌بایست انجام شود و مدیران شورای حمل و نقل و مسکن باید با مدیریت جهادی و نیت خالص در تکمیل پروژه‌ها و خدمتگزاری به مردم تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع مدیران شورای حمل و نقل و مسکن استان اصفهان گفت: مدیریت جهادی به همان صورتی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند می‌بایست انجام شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ آیت‌ا… سیدیوسف طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه مشکلات کمبود بودجه عمرانی در همه دستگاهها مشاهده می‌شود از مدیران شورای حمل و نقل و مسکن خواست تا با مدیریت جهادی و نیت خالص در تکمیل پروژه‌ها و خدمتگزاری به مردم تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، مستضعفین را آبروی اسلام و انقلاب خواند و تصریح کرد: به فرمایش امام صادق(ع) محبوب‌ترین انسانها نزد خداوند آنانی هستند که به خلق مردم کمک کنند.

وی همچنین خواستار تسهیلات ویژه برای معلولان و جانبازان جهت سهولت در سوار شدن قطار و اتوبوس‌های بین‌شهری شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت راه و مسکن استان اصفهان گفت: ۱۴ دستگاه وابسته به راه و شهرسازی در استان فعالیت می‌کنند که شامل ۱۲ شرکت و اداره دولتی و ۲ نهاد وابسته است.

محمود محمودزاده به پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران و آزادراه شرق اصفهان به عنوان مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرای راه و شهرسازی اشاره کرد و اظهار داشت: قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران، اولین قطار پرسرعت کشور است و از اولویت‌های دولت یازدهم که با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی عملیات زیرسازی در استان اصفهان و قم در حال انجام است.

وی عمده مشکل این پروژه را واگذاری فاینانس به یک شرکت چینی ذکر کرد و گفت: این پروژه در مرحله تحویل به یک شرکت چینی به صورت فاینانس است.

محمودزاده در خصوص پروژه آزادراه شرق اصفهان گفت: این پروژه به عنوان یک پروژه مهم ملی و استانی پس از ۴ سال تعطیلی با تفویض به استان اصفهان در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته ۳۸۳ کیلومتر راه در استان اصفهان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است گفت: در حال حاضر ۵۲۰ کیلومتر راه در دست ساخت است.

وی از روکش آسفالت ۸۰۰ کیلومتر از راه‌های استان اصفهان خبر داد و ادامه داد: ۸۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در حال قرارداد داریم که به عنوان بزرگترین موفقیت‌های این اداره کل در حال انجام است و تا ابتدای سفرهای تابستانی ۹۴ تمامی راه‌های مورد نیاز روکش آسفالت می‌شود.

محمودزاده همچنین با ارائه گزارشی از وضعیت مسکن مهر استان اصفهان گفت: کل واحدهای مسکن مهر استان اصفهان ۲۱۱ هزار واحد شهری و روستایی است که از این تعداد ۱۶۵ هزار واحد آن شهری است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۷۵ درصد پروژه مسکن مهر استان محقق شده است استان اصفهان را رتبه اول ساخت و تکمیل مسکن مهر کشور عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز