خبرگزاری کار ایران

در دی ماه امسال گرفت:

یک واحد تولید لوله پلی اتیلن در اصفهان پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۶۵

در دی ماه امسال و با تلاش کارشناسان واحد حقوقی، یک واحد تولید سیم برق که اقدام به تولید انواع سیم برق و جعل نشان استاندارد کرده بود در اصفهان پلمپ شد.

یک واحد تولید سیم برق که با جعل نشان استاندارد و استفاده از ضایعات در اصفهان اقدام به تولید لوله کرده بود پلمپ شد و پرونده آن به مراجع قانونی ارسال شد.

به گزارش ایلنا، مدیر کل استاندارد استان اصفهان با اشاره به اینکه از این واحد تولیدی تعداد ۳۵۵ حلقه سیم که به صورت غیرمجاز کشف و ضبط شد، اظهار داشت: از اوایل دی ماه تاکنون ۳واحد تولید آجر در دولت آباد به علت نداشتن پروانه استاندارد پلمپ و پرونده ان ها به مراجع قانونی ارسال شد.

غلامحسین شفیعی تصریح کرد: در دی ماه امسال همچنین ۵ واحد تولید موزائیک نیز درمحدوده شمال اصفهان(امام خمینی) به علت نداشتن پروانه استاندارد نیز پلمپ شد.

وی بیان داشت: یک واحد لوله پلی اتیلن نیز در دولت آباد به علت نداشتن پروانه استاندارد و استفاده از ضایعات در تولید لوله پلمپ و پرونده های این تخلفات به قوه قضائیه ارسال شد.

واحد های متخلف تا زمان اخذ پروانه استاندارد پلمپ شده وواحد هایی نیز که اقدام به تولید ات غیر مجاز و نیز جعل نشان استاندارد و یا استفاده ابزاری از دیگر نشان ها و یا برندها نمایند با دریافت گزارش از سوی مردم و یا مراجع ذی صلاح مورد پیگیری کیفری و قضایی قرار خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز