خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون استان اصفهان تاکید کرد:

واحدهای مسکن مهر اردستان سال ۹۴ به متقاضیان تحویل داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۰۹۹

مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان اردستان در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در دیدار با فرماندار شهرستان اردستان گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران این شهرستان در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامعلی قادری با بیان اینکه پروژه ورزشگاه اردستان ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است گفت: در اجرای این پروژه بزرگ کیفیت کار نسبت به سرعت اجرای پروژه برای ما اهمیت بیشتری دارد.

وی در خصوص مسائل مسکن مهر در شهرستان اردستان گفت: در صورت تکمیل سهم آورده اعضا، واحدهای مسکن مهر در ابتدای سال ۹۴ تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: محوطه سازی مسکن مهر، بخش زواره نیز با پیگیری های انجام شده مرتفع خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در صدد تشکیل کارگروه اشتغال شهرستان اردستان با حضور مسئولان استانی هستیم.

قادری با اشاره به این که حفظ اشتغال موجود در واحدهای اقتصادی استان یکی از اولویت های این اداره کل است، تاکید کرد: لازم است به مشکلاتی که برای یکی از واحدهای نساجی شهرستان به وجود آمده رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: طبق قانون در صورتی که مدیریت یکی از واحدهای تولیدی، با مشکل مواجه شود امکان تغییر مدیریت وجود دارد؛ در صورتی که به این جمع بندی برسیم این قانون را درمورد کارخانه اجرا خواهیم کرد.

قادری همچنین از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کرد: با توجه به مشکلات بازار کار حتی الامکان از تفکیک و تجزیه اعتبارات اشتغال به ویژه از نظر مدیریتی دقت لازم را اعمال کنند.

در ادامه این جلسه، نماینده شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی به بیان ظرفیت ها و محدودیت های این شهرستان پرداخت و افزود: پروژه مسکن مهر از آثار ماندگار نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید خوب تمام شود.

وی همچنین گفت: اعتبارات شهرستان اردستان به ویژه در حوزه اشتغال باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز