خبرگزاری کار ایران

استفاده از پتانسیل سایر دستگاه‌های اجرایی در ترویج فرهنگ نماز

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۹۲

طرح برگزاری نماز مدارس در مساجد محله بزودی اجرا می‌شود که حداقل در هفته یک بار و یک یا دو کلاس از هر مدرسه ای در نماز جماعت مسجد محل حضور پیدا کنند.

به منظور گسترش و ترویج فرهنگ نماز در مدارس و مراکز آموزشی و نیز توجه به این فریضه ی مهم، همچنین استفاده از پتانسیل سایر دستگاه ها به ویژه ادارات آموزش و پرورش، جلسه ای با حضور ائمه جماعات و روسای امور مساجد ستاد احیاء مناطق ۱۶گانه، رئیس صدا و سیما، پیرامون اجرای طرح نماز مدارس در مساجد محلات، به صورت گروهی در منطقه ۵ اصفهان و با محوریت ستاد احیاء امر به معروف شهرستان اصفهان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) دراین نشست بابیان اینکه سپاه در حال اجرای طرحی به نام دجال واره، است تا آسیب های ماهواره را مورد بررسی قرار دهد ادامه داد: این طرح در ۲ قالب اجرا می شود. که درطرح بصیرت یک کارشناسان به مساجد اغزام شده و بعد ازآگاه کردن مردم پیرامون مضرات ماهواره و آسیب های آن، آنها را ترغیب به تحویل ماهواره و دریافت یک دستگاه دیجیتال به صورت رایگان می کنند.

عمومهدی اظهار داشت: درطرح بصیرت ۲ نیز کارشناسان به گفتگوی دو نفره(چهره به چهره) و توجیح و متقاعد کردن افراد جهت جایگزینی دستگاه های گیرنده ی دیجیتال بجای ماهواره می پردازند.

همچنین در این جلسه، رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان از برگزاری نماز مدارس در مساجد محله خبر داد.

فقیهی افزود: برنامه ای ترتیب داده شده است که حداقل در هفته یک بار و یک یا دو کلاس در نماز جماعت مسجد حضور پیدا کنند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین صالحیان ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان پیرامون انجام وظیفه و تکالیف فردی و اجتماعی در راستای ترویج شعائر الهی مطالبی را بیان داشتند.

در ادامه کلباسی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان درخصوص ماهواره و آسیب رسانه های گروهی و تاثیرات منفی آن بر روی مردم ایراد سخنرانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز