خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروهای مسلح لباس رزم و دفاع از این کیان اسلامی را برتن کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۸۰۱

ارتش جمهوری اسلامی ایران با ایثار و فداکاری کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز دوشنبه در پیامی به مراسم هفتمین روز درگذشت امیر ' هدایت دشت پا ' فرمانده گروه ۵۵ توپخانه، افزود: ایثارها و فداکاری های فراموش ناشدنی به همت افرادی است که تاریخ پرشکوه و افتخار ۳۶ سال انقلاب اسلامی را رقم زده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرتیپ ستاد احمد رضا پوردستان با اشاره به نقش ارتش در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، گفت: کارنامه درخشان ارتش عرصه هزاران گونه شناخته و ناشناخته ایثار و فداکاری است. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز لباس رزم و دفاع از این کیان اسلامی را برتن کرده اند تا با اقتدار، از استقلال و تمامیت ارضی کشور در مقابل جهان کفر دفاع کنند.

این پیام که توسط سرتیپ دوم ستاد امیر ' علی آراسته '، معاون هماهنگ کننده ارتش قرائت شد، آمده است ایثارگران به امید نیل به شهادت قدم در وادی جهاد نهاده اند و برخی با رسیدن به این هدف به درجه اعلی علین رسیده و گروهی که از این غافله بازمانده اند توفیق خدمت را یافته اند.

وی افزود: بازماندگان از غافله شهدا، همواره باید حق عظیم انقلاب اسلامی، امام شهدا و نفوس طیبه این شهیدان را فراموش نکنند و رسالت خود را با تبعیت از راه شهدا ادامه دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به عروج امیر ' هدایت دشت پا ' اظهار کرد: این رزمنده سال‌های دفاع مقدس، پس از سال‌ها مجاهدت و توفیق خدمت، به یاران شهید خود پیوست و برگ زرینی به تاریخ مجاهدت ها و تلاش های مومنانه نیروی زمینی ارتش افزود.

وی تصریح کرد: این رزمنده اسلام از فرماندهان مومن و ولایتمدار بود که با استعانت از خدا و کوله باری از تجربه در خدمت اسلام و انقلاب اسلامی لحظه ای آرامش و آسایش را جایز نمی شمرد و همه توان خود را برای ارتقای آمادگی دفاعی و توان عملیاتی مصروف کرد.

سرهنگ ' هدایت دشت پا ' که نقش موثری در اجرای رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسول الله(ص) ارتش داشت، روز نهم دی ماه جاری پس از بازگشت از این رزمایش بر اثر ایست قلبی به دیار باقی شتافت. مراسم بزرگداشت ایشان با حضور مردم، استاندار، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مستقر در اصفهان در حسینیه سید الشهدا(ع) ارتش منطقه اصفهان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز