خبرگزاری کار ایران

مسوول اسبق عقیدتی و سیاسی ارتش منطقه اصفهان:

ارتش در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی دژ محکم برای دفاع ازانقلاب اسلامی بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۸۱۲

مهم‌ترین ابزار رزمندگان برای حراست از مرزهای کشور، تقوا و حراست از مرزهای الهی در وجود خودشان است.

مسوول اسبق عقیدتی و سیاسی ارتش منطقه اصفهان درمراسم هفتمین روز عروج شهید امیر ' هدایت دشت پا ' فرمانده گروه ۵۵ توپخانه ارتش، با اشاره به اینکه لباس رزمنده نشان عزت و عظمت اسلام و حراست از قرآن است اظهار داشت: مهمترین ابزار رزمندگان برای حراست از مرزهای کشور، تقوا و حراست از مرزهای الهی در وجود خودشان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد طاووسی، با اشاره به نقش اقتدار نیروهای مسلح در بازدارندگی دشمنان برای هجمه به ایران و کشورهای اسلامی، تاکید کرد: ارتش در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی به برکت هدایت های ولی فقیه، دژهای حصین این انقلاب اسلامی هستند و همواره در این راه فداکاری و ایثار کرده اند.

این کارشناس عقیدتی و سیاسی افزود: برخی همانطور که از خودشان حراست می کنند در جرگه کسانی قرار می گیرند که می‌توانند از کیان اسلامی و مرزهای اسلامی نیز دفاع کنند.

وی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی در برابر تمام کفر ایستاده و یاور و پناه مسلمین و مظلومین جهان است.

حجت الاسلام طاووسی بیان داشت: این قدرت باعثشد مردم ما با دست خالی در برابر دشمنی که از پشتوانه جهان استکبار برخوردار بود، هشت سال مقاومت کند و اجازه ندهد ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیافتد.

شهید دشت پا که نقش موثری در مانور بزرگ محمد رسول الله داشت، روز نهم دی پس از بازگشت از این مانور بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد و به همرزمان شهیدش پیوست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز